2012-02-06, 21:51
Medlem
Dessa program var inspelade 2010.....
Citera
2012-02-07, 11:21
Medlem
Mikeyjamess avatar
Hur förklarar man ett avcuttat finger om man aldrig jobbat i den branchen?
Och skogsmulletalibanen som ville ha soptrådarna på Stockholms gata kändes iscensatt bakom de inblandades vetskap. Så som han tittade mot kamerateamet när han var tvungen att gå därifrån. "Vad fan, grabbar, ni sa ju att det var grönt..."

Ja, jävlar vad Eliasson var bra på att snacka bort arbetarna i slutet. Reumatikerkillen fick ju ingen som helst åtgärd för personalbristen utan bara åka på hästshow när komplimangerna var slut
Citera
2012-02-07, 14:31
Medlem
Smiskads avatar
Fan vad jag stör mig att det är så stor prisskillnad på de olika "mutorna".

Förra programmet - en jobbresa till ett grannland, en donation till cancerfonden och bruden fick hjälpa till att designa nya jobbtröjor..

Andra programmet - en resa med allt inclusive för två, Sthlmweekend med en horseshow och vip(?) skit, ett körkort och en resa i framtiden och sen lilla gulliga tanten fick bara ordna upp en liten fikafest för 40 anställda för chefens pengar.

Okej att det är dom små gesterna som gör skillnad men kom igen, varför ska en blatte som bara jobbat där ett år få betalt körkort och resa medans en tant som jobbat där sen 1990 och håller ihop hela tvätteriet bara få en liten firmafest?
Citera
2012-02-07, 14:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smiskad
Okej att det är dom små gesterna som gör skillnad men kom igen, varför ska en blatte som bara jobbat där ett år få betalt körkort och resa medans en tant som jobbat där sen 1990 och håller ihop hela tvätteriet bara få en liten firmafest?

Borde ju naturligtvis vara tvärtom. Tanten skulle fått ett körkort och den andre en firmafest.
Citera
2012-02-08, 19:53
Medlem
En person med adhd är inte alltid lämpad att köra bil.. dessutom så ville han inte bo i sverige längre..
Citera
2012-02-08, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelbarr
En person med adhd är inte alltid lämpad att köra bil.. dessutom så ville han inte bo i sverige längre..

Du behöver inte vara orolig, jag har "känt" honom och han kommer aldrig klara proven...
Citera
2012-02-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solstickeflicka
Du behöver inte vara orolig, jag har "känt" honom och han kommer aldrig klara proven...
Misstänkte det.. för att jobba på samhall krävs väl svår adhd?
Citera
2012-02-13, 22:22
Medlem
Smiskads avatar
Idag var det ju nästan jämt fördelade "mutor".
Hoppas kvinnan i buffén får bättre hjälp.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in