2012-01-21, 11:52
Medlem
Bullsquids avatar
Ska snart åka till Gran Canaria och undrar lite hur man fixar droger där nere? Vad finns det för utbud runt denna tiden och vilka ska man fråga?

Hur är det med apoteken? När jag var i bulgarien förra året i juni så sålde de iaf imovane receptfritt...gäller samma där?
Citera
2012-01-21, 12:25
Medlem
Thuriazs avatar
Jag behövde inte leta, de sprang på mig hela tiden. Gjorde misstaget att köpa brunt andra dagen jag var där på en 2veckorsresa, de snubbarna frågade mig varenda kväll efter det sen.

Hur som blev jag god vän med en servitris där som berättade att man skulle passa sig för dem, de säljer till vem som men anger gärna sina kunder utifall politi kommer, åker du dit kunde de sätta dig i finkan i två veckor och sen släppa dig. Kanske var det böter också, minns ej.
Citera
2012-01-22, 00:09
Medlem
LailaFucks avatar
Det beror nog på vilken ort du besöker, typ Playa del Ingles är det nog inga problem i. Som föregående talare redan skrivit så ä det snarare du som blir tillfrågad. Risken att bli blåst? Lika stor, som det brukar vara i övriga Europeiska storas städer och länder.

Apoteksutbudedet har jag inte så stor koll på men vet att akineton och pargitan går att få ut utan recept. Inte många som flummar på det men undertecknad love it. Hoppas att du får en toppen semester
Citera
2012-01-22, 14:53
Medlem
Bullsquids avatar
Vad är akineton och pargitan ? Skulle helst vilja ha droger som E, kola och svamp
Citera
2012-01-22, 15:14
Medlem
Morgonbonges avatar
Jag spenderade nyligen 10 dagar i Playa del ingles och åker ner nu igen i veckan.
Kola var inget problem alls. Det tog, uppriktigt sagt ärligt, mindre än en minut att ordna nere vid Kaschba. Testade flera olika sorter av varierande kvalitet. Träffade rent spontant en kväll (inte i kaschba) en svensktalande spagge som erbjöd mig komma upp i lägenheten hans. Köpte där uppe "Colombian rocketstones". Väldigt potent cola i stenformat för 50 euro grammet. Att lägga lite på tungan för avsmakning räckte för att halsen skulle kännas som en svullen apelsin.

Tänk på priset - dom erbjuder dig grammet för 70 Euro. Betala aldrig mer än 50, för det gör du "nämligen inte i Sverige".
Citera
2012-01-22, 22:52
Medlem
Bullsquids avatar
Men vilka ska man fråga då? Är ju inte säkert man träffar på nåra svenskar under lågsäsongen nu
Citera
2012-01-22, 23:24
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Men vilka ska man fråga då? Är ju inte säkert man träffar på nåra svenskar under lågsäsongen nu
Inkastare vid klubbar brukar sälja/ha koll.
Citera
2012-01-23, 01:18
Medlem
Morgonbonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

Nästan alla inkastare har kola, eller så visslar dom på en kompis som står bredvid - så är det lugnt.
Som sagt, det tar inte mer än en 1 minut att styra upp nere i Kaschba. Jag var där förrförra veckan och åker nu igen i veckan, så lågsäsong eller inte är av mindre betydelse.

Det står även folk i varje hörn och frågar: Coca cola? Även vissa bartenderns säljer ladd i barerna. Tycker dock jag fick bättre saker utanför Kaschba eftersom många desperata jävlar säljer skitsaker där nere. Undvik även negrerna till varje pris, dom skulle sälja på dig bakpulver om det vore så.

Jag tittade även in på apoteken också och frågade efter Efedrine, men ingen ville sälja utan recept. Tror dock man kan få Immovane utskrivet där nere.

Hoppas du är något klokare. Du kommer själv märka hur lätt det är att styra upp.
Citera
2012-02-08, 14:04
Medlem
Bullsquids avatar
Testade att försöka köpa limovane på apoteket men det var ju fan receptbelagt...stor besvikelse.
dessutom gick det inte att få tag i kola. Var nästan inget yngre folk ute och när jag fråga en lite yngre på en krog så sa han bara noooo och kolla på mej som det var det värsta han hört.

Var även i playa del ingles en dag men bodde på ett ställe som hette puerto rico, verkade vara lite mindre där. Men det var mest pensionärer ute på krogen och knappt några ungdomar så visste ju inte vem man skulle fråga
Citera
2012-02-08, 23:10
Medlem
shutupandsmokes avatar
Någon som vet hur gräset är där nere? Vad ligger priset på? Vad är det för strandad där nere?
Ingen som kan skriva en trevlig liten drogmeny?
Citera
2012-02-22, 22:02
Medlem
Någon som är eller nyligen varit på kanarieöarna och vet om det är möjligt att få ut tramadol eller dylikt på apotek utan recept ? Kodein möjligtvis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in