Citat:
Ursprungligen postat av dequelo
Du har aldrig skrivit en källkritisk uppsats, hoppas jag. Om jag skriver ett blogginlägg och copy/pastar den statistik som passar mina argument bäst, kommer du att hänvisa till mig då?
Anledningen till att jag hänvisade till Amisckos inlägg är för att det är så klockrent forumulerat, pedagogiskt och rent i allmänhet förmodligen det bästa inlägg som skrivits på Flashback om agendan bakom massinvandringen, och tro mig, det har skrivits många.
I övrigt kan den ganska korta men excellenta skriften "Hur Sverige blev en mångkultur" av Meister Eckehart rekommenderas. Den visar på ett utomordentligt tydligt sätt hur det främst var inflytelserika judar på sextio- och början på 70-talet som arbetade aktivt och lobbade fram den massinvandring vi ser idag. Av alla de inlägg som gjordes i den då pågående debatten så stod judar för nästan hälften av dem, trots att dessa judar bara utgjorde någon promille av befolkningen.
Namn som kan och bör nämnas är förutom David Schwartz bland annat Leif Zern, Nora Weintraub, Inga Gottfarb och Olle Västberg.
David Schwartz kom också att inspirera dåvarande statsminister Tage Erlanders gunstling Olof Palme och fortsätta verka som en inspirationskälla för denne i invandringspolitiska frågor även efter Palme tagit makten.
Samma sak har det varit i resten av den vita världen. Överallt har det funnits andra judar som agerat på samma sätt som David Schwartz och kompani och som lobbat aktivt och fått bre ut sig i judiskägda tidningar o tv-kanaler med syfte att försöka förvandla de länder de verkar i till mångkulturer.
Det går alltså inte att bortse från judarnas inflytande och delaktighet i den nu förda invandringsspolitiken som håller på och förstöra hela Europa. Det är fullkomligt omöjligt, och den som ändå väljer att göra detta kommer aldrig någonsin att förstå hela bilden.
Här nedan skriver professor Kevin Macdonald, världens främste expert på judendomen som gruppevolutionär strategi om judarnas inblandning i USA:s invandringspolitik ända sedan 1882 och fram till 60-talet.
http://www.kevinmacdonald.net/Immigration.pdf
Här pratar han om ungefär samma saker:
http://www.youtube.com/watch?v=d924WJKIfy8
Jag är förstås medveten om att många invandringskritiker eller "realister" som de väljer att kalla sig, medvetet väljer att bortse från de uppenbara judiska kopplingarna och deras involvering. De anser ju att massinvandringen är dålig och att de som arbetat igenom den är onda och bör ställas till svars för sina handlingar. Skulle de helt plöstligt erkänna att judarna spelade en helt avgörande roll så är steget till Hitler, nazityskland och judetvål helt plötsligt inte alls långt borta. Då går de från att vara invandringskritiker till att bli antisemiter eller "nazister". Därför är jag fullkomligt övertygad om att många Sverigedemokrater och liknande medvetet väljer att ignorera den judiska aspekten av det hela.