Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-28, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Men jag som prioriterar styrka och ren lbm före "lite" mer massa och massor av vatten?

När du säger att de bygger bättre massa (antar att du menar lbm efter allt vatten?), vilka doser pratar du om?

Då ska du definitivt använda tren om det inte är ny muskelmassa du är ute efter. Du kan bygga på tren och samtidigt hålla en bra form, kanske t.om tappa fett och bygga samtidigt. Men det går segt och är inte särskilt effektivt. Och ha i åtanke att tren är starkt androgent, vilket är det som gör kroppen hård och stark, så i samma stund du slutar med tren tappar du både styrkan och hårdheten. Så när du gått av trenet är du sannolikt inte mycket större än vad du var innan.

Alltså kommer du tröttna på det förr eller senare. Då "måste" du gå på bulk om du vill bygga effektivt. Och då har man ingen större nytta av dess androgena egenskaper eftersom man då ändå kommer lägga på sig mycket fett och vatten.

Enligt min mening är det bättre att tänka långsiktigt och planera istället. Bulka på test/deca/dbol eller vad man nu föredrar och låt kroppen svälla. Sen går man på hård diet och kör tren. Bulk/deff konceptet funkar bättre än att bara ligga på balans och speciellt om man kör AAS.
Citera
2012-01-28, 10:00
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Då ska du definitivt använda tren om det inte är ny muskelmassa du är ute efter. Du kan bygga på tren och samtidigt hålla en bra form, kanske t.om tappa fett och bygga samtidigt. Men det går segt och är inte särskilt effektivt. Och ha i åtanke att tren är starkt androgent, vilket är det som gör kroppen hård och stark, så i samma stund du slutar med tren tappar du både styrkan och hårdheten. Så när du gått av trenet är du sannolikt inte mycket större än vad du var innan.

Alltså kommer du tröttna på det förr eller senare. Då "måste" du gå på bulk om du vill bygga effektivt. Och då har man ingen större nytta av dess androgena egenskaper eftersom man då ändå kommer lägga på sig mycket fett och vatten.

Enligt min mening är det bättre att tänka långsiktigt och planera istället. Bulka på test/deca/dbol eller vad man nu föredrar och låt kroppen svälla. Sen går man på hård diet och kör tren. Bulk/deff konceptet funkar bättre än att bara ligga på balans och speciellt om man kör AAS.
Det var ju inte riktigt så han menade. Han skrev ju att han föredrar lbm framför vatten, vilket dom flesta borde göra. Att föredra lbm är ju inte samma sak som att deffa...
Kan du inte berätta om dina bulk kurer med och utan tren, resultat och doser?
Citera
2012-01-28, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Det var ju inte riktigt så han menade. Han skrev ju att han föredrar lbm framför vatten, vilket dom flesta borde göra. Att föredra lbm är ju inte samma sak som att deffa...
Kan du inte berätta om dina bulk kurer med och utan tren, resultat och doser?

Du verkar inte fatta riktigt. Test, deca, dbol, anadrol bygger alla mer LBM än tren när allt är sagt och gjort efter en deff. Tren är ingen bra massabyggare i sig.

Visst kan man bygga på tren men det går segt som jag skrev och är inte särskilt effektivt. Det bästa enligt MIN mening är att bulka på aromatiserande prepp, trycka en jävla massa mat och lägga på sig massa. Därefter kör man diet på tren och utnyttjar de androgena egenskaperna för att göra den blöta nya massan man lagt på sig HÅRD och även skala av fettet utan att tappa något. Det är där tren glänser och kommer till sin rätt.
Citera
2012-01-28, 11:36
Medlem
m31s avatar
Citat:
Du verkar inte fatta riktigt. Test, deca, dbol, anadrol bygger alla mer LBM än tren när allt är sagt och gjort efter en deff. Tren är ingen bra massabyggare i sig.

Visst kan man bygga på tren men det går segt som jag skrev och är inte särskilt effektivt. Det bästa enligt MIN mening är att bulka på aromatiserande prepp, trycka en jävla massa mat och lägga på sig massa. Därefter kör man diet på tren och utnyttjar de androgena egenskaperna för att göra den blöta nya massan man lagt på sig HÅRD och även skala av fettet utan att tappa något. Det är där tren glänser och kommer till sin rätt.

Problemet med den metoden är ju att man ser ut som en fet mongosäl med badbollmånleende 8 månader av 12 på året. Tävlar man osv så tror jag säkert att det är en bra metod men om man bara är en liten hobbybyggare som jag så skjuter jag gärna bara i mig lite tren och deca och myspyser.
Citera
2012-01-28, 13:14
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Hur har dina bulkkurer med tren sett ut? Har ingen erfarenhet av tren, det är därför jag är nyfiken.
Personligen är jag inget större fan av deca.
Citera
2012-01-28, 20:46
Medlem
Once u go trenbolone U dont want testo alone /Ck
Citera
2012-01-29, 15:28
Medlem
Fitta oxo..fick trenhosta för fösta gången idag,.Klarat mig undan innan..Jävla skit
Citera
2012-01-29, 17:40
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:

You fucking crazy??
Citera
2012-01-29, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
You fucking crazy??

Ja.. jag har hittat på allt jag skrivit om tren från min arselhåla..det är bara jag som tycker så här..att det står samma sak i otaliga profiler för tren är bara påhittat också...tren är känt som ett riktigt bra bulkprepp..det bästa bulkpreppet..
Citera
2012-01-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ja.. jag har hittat på allt jag skrivit om tren från min arselhåla..det är bara jag som tycker så här..att det står samma sak i otaliga profiler för tren är bara påhittat också...tren är känt som ett riktigt bra bulkprepp..det bästa bulkpreppet..
Tycker inte de var något fel med tren vid bulk? Varför skulle det?

Mvh
Citera
2012-01-29, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rouls
Tycker inte de var något fel med tren vid bulk? Varför skulle det?

Mvh

Har du läst allt jag har skrivit?

Jag skrev att det finns bättre alternativ, och det finns en anledning till varför inte tren är känt som ett bra bulkprepp. Och anledningarna är bl.a. de jag redogjort för. Men jag kanske bara har hittat på allt?

Men vet du vad..du kan väl svara på en enkel liten fråga.. FuckedUp som tycker jag det jag skrivit är galet kan också svara..

Vilket alternativ av dessa kurer tror du bygger mest massa för en person som är ute efter ny färsk muskelmassa(inte hårdhet, inte styrka, inte ådror utan bara massa lbm).

Vilket alternativ tror du majoriteten väljer?

Alt 1:
test e 250mg (trt dos)
tren e 750mg (du ska förlita dig på att trenet ska bygga massan eftersom det är en bra massabyggare enligt dig)

Alt2:
test e 1g

Totalt 1g prepp i båda alternativen.

Passa gärna på att utveckla lite egna resonemang kring tren, hur det används o.s.v. Ska bli intressant läsning.

Väntar ivrigt på svar.
Citera
2012-01-29, 20:14
Medlem
Citat:
Har du läst allt jag har skrivit?

Jag skrev att det finns bättre alternativ, och det finns en anledning till varför inte tren är känt som ett bra bulkprepp. Och anledningarna är bl.a. de jag redogjort för. Men jag kanske bara har hittat på allt?

Men vet du vad..du kan väl svara på en enkel liten fråga.. FuckedUp som tycker jag det jag skrivit är galet kan också svara..

Vilket alternativ av dessa kurer tror du bygger mest massa för en person som är ute efter ny färsk muskelmassa(inte hårdhet, inte styrka, inte ådror utan bara massa lbm).

Vilket alternativ tror du majoriteten väljer?

Alt 1:
test e 250mg (trt dos)
tren e 750mg (du ska förlita dig på att trenet ska bygga massan eftersom det är en bra massabyggare enligt dig)

Alt2:
test e 1g

Totalt 1g prepp i båda alternativen.

Passa gärna på att utveckla lite egna resonemang kring tren, hur det används o.s.v. Ska bli intressant läsning.

Väntar ivrigt på svar.

Av de två alternativen hade jag valt alternativ 3, 500 testo och 500 tren, tren funkar alldeles ypperligt som massbyggare! Det handlar om att få i sig maten, för mig funkar det att stacka med eq för hålla aptiten igång, men visst fan är tren en jävligt potent lbm-byggare!

Berätta gärna för mig Sam, vad används trenbolone till egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in