• 1
  • 2
2005-01-22, 20:46
Medlem
Carpe Diems avatar
OK, du kanske tillhör dem som tål det bra, men det vet man aldrig i förväg.
Jag säger inte grattis, de som blir helt borta på en st. kommer undan billigare.
Men man skall veta sina gränser...
Citera
2005-01-22, 20:58
Bannlyst
ta det lugnt så du inte jagar folk med kniv som jag gjorde eller springer ut i vinternatten utan skor så du förfruser fötterna, sånt som hänt på roppar och valium, det sista en polare te mig som skulle hem och mörda sin styvfarsa!
MVH J
Citera
2005-01-22, 21:05
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
ta det lugnt så du inte jagar folk med kniv som jag gjorde eller springer ut i vinternatten utan skor så du förfruser fötterna, sånt som hänt på roppar och valium, det sista en polare te mig som skulle hem och mörda sin styvfarsa!
MVH J

VAAAAAAAAAAAAAAAah ok trodde det bara va roppar och alkohol som inte passar.. men ja ska ta det xtremt lugnt.. och det är ingen på festen som rört nånting liknand benzo lr värre.. nån har testat cb.. så dom håller mig nog rätt lugn men nu bär det iväg puss puss
Citera
2005-01-22, 23:10
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
VAAAAAAAAAAAAAAAah ok trodde det bara va roppar och alkohol som inte passar.. men ja ska ta det xtremt lugnt.. och det är ingen på festen som rört nånting liknand benzo lr värre.. nån har testat cb.. så dom håller mig nog rätt lugn men nu bär det iväg puss puss

All Benzo ska du passa dig för om du dricker alkohol och inte vet vad du ger dig in på, gäller inte bara rohypnol .
Citera
2005-01-23, 12:08
Bannlyst
nej valium och alkohol är farligt!
skall berätta:
var i augusti i år
gav en kille ett blått öga
träffade folk jag inte minns
la mig och dekade på vägen
hotade en kille med att jag skulle döda honom med motorsåg, slog honom oxå
var hemma hoss människor jag inte minns
dagen efter var jag oxå väck
fick för mig att nu skulle jag festa igen, så jag drog in till stan och köpte lite smuggel gin.
skulle sen bege mig till min brorsa, på vägen lyckades jag nog tappa min mobil 10-20 gånger, den ser lite härjad ut efter detta.
på vägen går jag förbi en musik skola där dom övar på nån låt, stannar till på trottoaren och tittar på himmlen och bomulls molnen, lyckas då tappa min flaska , fan
går vidare och möter brorsan som såg när jag tappade spriten.
vi beger oss sen för att fixa mer sprit.
efter valium och sprit vaknar jag till utanför ett sommardiskotek, får för mig att det är fest därinne så jag slår sönder en ruta och klättrar in, fattar inte var alla tagit vägen!
Går ut igen och ser några människor som sitter på marken, blir tillslut förbannad när dom inte svarar och bara flinnar så jag sparkar och slår!
det visade sig vara några buskar och inga människor, kallar detta för camoflage-folket!
vad jag minns sen är att jag är i ett bostadsområde, där jag ser folk överallt, jag kastar blomkrukor och slår sönder lite allt möjligt.
helt plötsligt ser jag en bil som jag börjar jaga, springer runt i bostadsmorådet som en galning, jagar folk som inte finns och bilar!
hadde tydligen kommit hem någon gång, brorsan och en annan fick tydligen hålla fast mig för att jag skulle somna!

Sånt här kan hända, kanske inte dig men man vet aldrig!
MVH J
Citera
2005-01-23, 12:35
Bannlyst
alla benzo har i kombination med alkohol en benägenhet att leda till att man 1. däckar 2. får blackout

själv föredrar jag lite tjack till spriten, men det är ju en annan diskussion
Citera
2005-01-23, 13:42
Medlem
nyblads avatar
Hemoglobin, får man fråga vilka jävla doseringar, du körde på pillerna?
Själv blir jag typ alldrig aggresiv på droger, då är det mycket värre när jag rökt hårt ett tag och skall sluta...
Men jag har en stor tendens att säga saker jag får ångerst som fan över när pillerna går ur kroppen, när jag är fluddrig fattar man inte vad ångerst är för något!
Hur som hur så försöker jag undvika att käka benzo på jobbet, har liksom gjort bort mig en aning någon gång, fan sådant får ju bara inte hända!
Citera
2005-01-23, 13:48
Bannlyst
vet inte riktigt hur mycket!
10mg då, kanske 7-8 ihop med 1.5 l starksprit!
tror jag fick sk delerium, allt var ju förvrängt, vad jag såg och vad jag upplevde, man har ju hört om vikingarnas bärserk!
måste ha varit ordentligt agressiv när jag slogs med träd, buskar!
otäckt det där!
MVH J
Citera
2005-01-23, 14:02
Medlem
REEEETAAARDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
vet inte riktigt hur mycket!
10mg då, kanske 7-8 ihop med 1.5 l starksprit!
tror jag fick sk delerium, allt var ju förvrängt, vad jag såg och vad jag upplevde, man har ju hört om vikingarnas bärserk!
måste ha varit ordentligt agressiv när jag slogs med träd, buskar!
otäckt det där!
MVH J
detdär låter riktigt läskigt... vet en tjej som reagerade så engång på E... herregud va hon slogs me gatbelysningen o grejjer
Citera
2005-02-02, 17:44
Medlem
jag vill inte riktigt tro på att man kan få hallisar av valle + sprit.. men det första som hemoglobin beskriver kanse du råkar ut för.. minnesförlust.. du repeterar saker.. tänker långsamt.. känner dig tung och dåsig... vid riktigt stora doser kan hjärtat paja... se åtminstone fram emot en god sömn =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in