Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
Det brukar nämligen låta så bland kvinnor. Män är svin, män är aggressiva, dom har låg empati, dom bryr sig inte om människor etc etc.
Jaså, brukar det låta så bland kvinnor? Är du säker? Jag känner inte alls igen det trots att jag umgåtts med kvinnor i hela mitt liv, som umgåtts med män i hela sitt liv liksom jag själv.
Citat:
När det är den typen av män dom attraheras utav och de enda "män" som cirkulerar i deras huvuden så lägger dom över denna bild på alla män när dom talar om män så talar dom om ett fåtal män.
Ta dig en liten titt i affären nästa gång du handlar bröd. Paren du ser som går omkring och handlar, ibland med sina barn också, ger mannen där intryck av att vara ett aggressivt, empatilöst svin som inte bryr sig om människor? Om inte, hur kan det komma sig att han ändå har lyckats snärja sig en kvinna? Det är ju trots allt ganska många män som lyckas, är de empatilösa, aggressiva svin som inte bryr sig om människor allihop?
Du säger väl inte att män som har en kvinna är ta-ta-ta-talibaner eller d-d-djur allihopa?!