Citat:
Ursprungligen postat av Elizabet
Båten är en liten träeka som är hemsnickrad. Min kusin har byggt den
Och jag antar att det är din kusin och du som ska ut och jaga storsjöodjuret i Storsjön!!
Citat:
För om jag uppfattat allt korrekt rätt så är det bara större båtar som måste vara inregistrerade.
Vad menar du med inregistrerad? Här i det övriga landet så har vi inget båtregister, ni kanske har ett som gäller i Storsjön??
Citat:
Aangående detta med nummerskyltar, jag hörde faktisk om en kille som satte en "ploj-nummerskylt" på sin moped....
Och detta är antagligen din andra "kusin"??
Citat:
Tror du t.ex. att en kosovoalban skulle hissa Serbiens flagga och sedan Kosovos flagga under på samma pinne?
Eller att en palestinier skulle hissa Israels och sedan Palestinas under?
Du borde ta igen den tid du missade i skolan då de gick igenom historia. Antar att du var hemma och kikade på Den Sista Färden.....
Förresten, spelar du banjo??
Ni är ju för roliga med era högafflar vid Storsjöyran, viken fars.....
Citerar ett tal som er "president" höll 2004
Kärlek är temat för Yran, i år ännu mer än annars. Jag ber att få citera brittiske poeten Lord Byron: ”Den som älskar yrar”.
Men inför dessa ljuva kärleksnätter nås vi ändå av dystra besked. Den ilskna klamydiabacillen sprider sig snabbt bland Republikens unga, så till den milda grad att den kan äventyra våra kvinnors möjlighet att i framtiden föda barn.
Därför uppmanar jag er nu:
Skydda trumpeten!
Visa vördnad för kärleksgrottan!
Kort sagt: Ät kola med papperet på!
— Ewert Ljusberg, Presidenttalet 2004
TS, jag tror du fortfarande har en släng av den där bacillen.....