• 2
  • 3
2012-01-20, 09:18
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMercury
Clay Allison och BenQul: Hörrni, har ni inte fattat att jag är blyg! Folk tror inte det, inte ens mina närmaste vänner, för jag skojar ofta om sex, och de vet att jag gillar gayporr och sådant. Men när det kommer till det praktiska blir jag lätt generad.

Men okej, han ville bland annat ha sex utomhus eller på halft offentliga platser. Det hade jag ingen aning om. Han föreslog tvättstugan till att börja med. Jösses... Men absolut, det kan jag tänka mig att göra. Men troligen kommer jag inte kunna slappna av tillräckligt för att få orgasm.

Jag skrev ju vad vi gjorde! Hett oralsex på ett sätt jag inte varit med om förut. Men jag vill inte gå in på några detaljer.

Jamen det är väl lättare att vara oblyg på ett anonymt forum, ingen kommer att söka upp dig och reta dig för vad du sagt här, lite häftigt att du gillar gayporr.

Men fram med detaljer . Hur hade ni hett oralsex? Ni prova en 69a bara? Ni har inte så jättekinky fantasier i alla fall, utomhus är en ganska vanlig en den med.
Citera
2012-01-21, 06:44
Medlem
TS, din historia gör mig glad! Utveckling är möjlig.

Ha det gott!
Citera
2012-01-21, 08:17
Medlem
tigertompas avatar
Det verkar bli så att kinky diskussionen har flyttat ut från en viss sida till darkside. Som det kan gå när det finns yttrandefrihet.
Citera
2012-01-21, 08:25
Medlem
123456outsiderns avatar
Citat:
Jag tycker att det är pinsamt att skriva det här...

Det finns saker som jag skulle vilja göra i sängen (eller på andra ställen) med min man. Men trots att vi har varit ihop rätt länge och gifta i tre år, så vågar jag inte föreslå en del saker som jag tycker om. Saker som, jag antar, är ganska vanilla för de flesta.
Exempelvis vill jag att han ska ge mig smisk ibland. Inte så mycket, men så skinkorna blir lite röda (OMG, jag fattar inte att jag skriver det här!) Och så tycker jag om att han kommer i min mun, särskilt om jag onanerar och får orgasm samtidigt som han. Och jag gillar tanken på att han skulle vara lite dominant -inte elak, bara ta kommandot, liksom.

Jag kollar ofta på porr/läser noveller med dessa teman och min man vet det. Men jag vet inte om eller hur jag ska säga till honom att jag vill göra de här grejerna på riktigt. Jag skulle skämmas ihjäl om han inte ville. Så, ska jag säga något och hur i så fall? Jag börjar känna mig lite desperat, faktiskt.

....ta för dig.........lite rött billigt vin..........så.... löser de det ...........sig mmmmmmmmmmmmmmm
Citera
2012-01-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
TS, din historia gör mig glad! Utveckling är möjlig.

Ha det gott!

Gissa om jag är glad, då! Jag drabbas av blygattacker när jag tänker på grejer som vi har planerat att göra framöver, men det går nog över med tiden!
Citera
2012-01-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Lite häftigt att du gillar gayporr.

Det är fler tjejer som gillar gayporr än man kan tro. En del av dem skriver eller läser dock mer erotiska noveller än de ser på porrfilm. Därför kanske det inte är så många killar vet om det. Härom dagen när jag gav feedback till en av mina favoritskådespelare, blev han jätteförvånad över att det sitter kvinnor och dreglar framför datorn.
Citera
2012-01-21, 10:52
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Det är fler tjejer som gillar gayporr än man kan tro. En del av dem skriver eller läser dock mer erotiska noveller än de ser på porrfilm. Därför kanske det inte är så många killar vet om det. Härom dagen när jag gav feedback till en av mina favoritskådespelare, blev han jätteförvånad över att det sitter kvinnor och dreglar framför datorn.

Jovisst det är ganska logiskt om man tänker efter, vi killar gillar lesbisk porr ändå en del. Och straight porr är mest för killar då kameran oftast fokuseras på tjejen och killen får mer oralt än henne.
Citera
2012-01-21, 14:10
Medlem
Citat:
Jovisst det är ganska logiskt om man tänker efter, vi killar gillar lesbisk porr ändå en del. Och straight porr är mest för killar då kameran oftast fokuseras på tjejen och killen får mer oralt än henne.

Exakt. Heteroporr är hur tråkigt som helst av den anledningen. Dessutom har jag svårt att identifiera mig med kvinnorna som putar med läpparna och tittar på mannen på ett "förföriskt" sätt. Så ni vet killar: de där "kåta" minspelen är bara för show.

Är det inte trevligare att titta på kvinnor och män som är kåta på riktigt; dimmiga blickar, rodnad och äkta stönande? Det tycker i alla fall jag. Det är svårt att hitta sådan heteroporr. Om ni känner till mer "naturliga" porrfilmer, så får ni gärna rekommendera dem.
Citera
2012-01-21, 17:14
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Exakt. Heteroporr är hur tråkigt som helst av den anledningen. Dessutom har jag svårt att identifiera mig med kvinnorna som putar med läpparna och tittar på mannen på ett "förföriskt" sätt. Så ni vet killar: de där "kåta" minspelen är bara för show.

Är det inte trevligare att titta på kvinnor och män som är kåta på riktigt; dimmiga blickar, rodnad och äkta stönande? Det tycker i alla fall jag. Det är svårt att hitta sådan heteroporr. Om ni känner till mer "naturliga" porrfilmer, så får ni gärna rekommendera dem.

Föredrar själv den porr där damen verkligen verkar vara fysiskt attraherad av snubben och har det roligt och skönt och lever dig in det hela utan något fejk, och de visar eller talar om vad de vill göra. Speciellt häftigt om hon får en eller flera orgasmer också fast det kan vara svårt att avgöra. Fast de är ju inte blyga direkt så rodnar gör inte många..
Citera
2012-01-23, 20:47
Medlem
Citat:
Speciellt häftigt om hon får en eller flera orgasmer också fast det kan vara svårt att avgöra. Fast de är ju inte blyga direkt så rodnar gör inte många..

Jag menade rodnad av lust, som ibland sprider sig över ansiktet och bröstet på en upphetsad person.

Återigen vill jag tacka alla som har stöttat mig i den här tråden. Jag och min man har kommit varandra närmare, sexuellt och i övrigt.
Citera
2012-01-23, 20:50
Medlem
ZlatanManias avatar
Säg det helt enkelt nästa gång ni ska ha sex! Det är ju ändå din make så om du inte kan vara 100% ärlig mot honom så finns det nog ingen du kan vara det med..

Men jag tror nog bara att han skulle bli glad över att du tar lite initiativ och säger vad du vill ha i sängen (Det finns nog inte många män som inte skulle bli glada av en sån nyhet!)
Citera
2012-01-24, 12:06
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Jag menade rodnad av lust, som ibland sprider sig över ansiktet och bröstet på en upphetsad person.

Återigen vill jag tacka alla som har stöttat mig i den här tråden. Jag och min man har kommit varandra närmare, sexuellt och i övrigt.

Fast rodnaden där är väl också relaterad till blyghet, typ 'oj vad gör jag får något tihihi'. Sånt syns väl också mer i amatörfilmer.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in