Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-15, 19:40
Medlem
Rubriken lyder...

Bästa/enklaste/säkraste sättet att ta betalt via internet samt ta ut pengar i en bankomat?

Tacksam för seriösa svar!
Citera
2012-01-15, 19:42
Medlem
Kungensbordells avatar
Precis hur menar du? Ukash är jävligt smidigt och anonymt, vet dock inte hur man får ut pengarna när betalningen är genomförd då jag bara har betalat med den än så länge.
Citera
2012-01-15, 19:42
Medlem
freXers avatar
paypal
Citera
2012-01-15, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Precis hur menar du? Ukash är jävligt smidigt och anonymt, vet dock inte hur man får ut pengarna när betalningen är genomförd då jag bara har betalat med den än så länge.

Jag tänker sälja div. saker, ej materiella saker alltså är internet betalning sjukt smidigt. Därför vill jag på något sätt synka mitt bankkort eller dy. på någon seriös hemsida så att man får betalningen via den och sedan ska pengarna hamna på mitt privata konto så att jag kan gå till tex närmsta bankomat och ta ut pengarna. Smidigt och enkelt. Undrar därför ifall det finns något bra sätt att utföra detta
Citera
2012-01-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
paypal

Paypal var det första jag tänkte på. Men efter lite googling läste jag att det var lite jobbigt att ta ut pengarna IRL. "Paypal vill inte att man tar ut kontanter" typ. Men om du kan hjälpa mig och visa mig att Paypal är ett riktigt bra sätt att göra det jag vill så
Citera
2012-01-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitov
Paypal var det första jag tänkte på. Men efter lite googling läste jag att det var lite jobbigt att ta ut pengarna IRL. "Paypal vill inte att man tar ut kontanter" typ. Men om du kan hjälpa mig och visa mig att Paypal är ett riktigt bra sätt att göra det jag vill så

Är väl inge krångligt? Sätt över pengarna på ditt kortanslutna konto och gå till en bankomat och ta ut pengarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in