Allt jag kan säga....
TUMMEN NED FÖR VECTONE....BIG,BIG NO, NO, NO
Har haft dem sen förra året och har försökt har tålamod med mycket....som tex. med deras kundtjänst (som inte fanns i början) och därför fick man inga svar. Sen deras lurendrejeri när det gäller pris-byte varannan månad. Det som skrevs här tidigare om 1 öre i min, till utlandet...ja, det gällde då och det finns inte längre. Första ändringen var att man minskade antalet länder som det priset gällde till och numera är det vanliga taxor som gäller. Sedan priset inom Sverige (till ej vectone nummer) har ändrats under tiden
flera gånger om och det gör en piss-förbannad. Helt plötsligt så har jag inga pengar på kortet, för att de har ändrat priserna...och det får man självklart INTE VETA i förväg.
Samtals kvalite är dålig, det prasslar o stundtvis försvinner, aldrig "kristallklart". Varför?... ingen aning. De använder sig av Telia och 3G, men nån begränsning har de, verkar det så.
For all english speaking people.....DO NOT BUY VECTONE.....BAD, BAD choice
Alltså... WARNING / VARNING = VECTONE = DÅLIG = BAD = UNRELIABLE = OSERIÖST = OPÅLITLIG
ursäkta ni andra medlemar....det var inte meningen att vara så bitchig

men nu är det sagt...och det enda sättet att varna andra....tack o lov för Internet