2012-01-25, 12:53
Bannlyst
Men han skriver ju att det är Sveriges sjuka blogg. Jag tycker han e kul.
Citera
2012-01-30, 16:28
Medlem
Jag tycker han är patetisk, hans senaste "sjuka händelse".. röka i hytten fast det var förbjudet.. Wow, det händer sjukare saker när jag går och handlar. Hans uppmärksamhet är ett bra bevis på människors flockbeteende. Jag tycker han är helt sjukt sorglig, fan mina föräldrar hade både utbildningar, välbetalda jobb och mig när dom var i hans ålder och han beter sig värre än vad jag gör. Helt jävla sinnes... Dock är jag lite nyfiken på hur fan det funkar att ligga med hans piercing? Och runka som han verkar göra hela tiden, det känns ju som om den borde blockera förhud och penetration?
Citera
2012-02-01, 21:32
Medlem
fenylalanins avatar
Vilken vidrig varelse... Borde inte hans 15 minuter vara slut?
Citera
2012-02-01, 21:39
Medlem
gavlips avatar
Detta:

Citat:
Ursprungligen postat av gor3
därför att samhället indirekt säger åt honor att gilla jockeboi genom att ge honom massa plats i media och saker, hade media gett .. en alkis som ligger nerpinkad i en gränd samma behandling som jockeboi hade de tyckt den nerbajsade lodisen var sexig som fan.

Skulle vi levt i ett normalt samhälle så skulle ett fanskap som han skämmas så mycket att han inte vågade visa sig utomhus.
Citera
2012-02-01, 21:43
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
För er som inte vet vem Jockiboi är. -> http://www.jockibois.se/ https://www.facebook.com/jockiboi

Jag har kollat in Jockibois fb-sida och han är hyfsat populär. Många snygga tjejer som skriver till honom osv. Verka tycka han är så sjukt snygg och cool? WTF!?

Vissa killar kallar honom för Sveriges man! Vad är detta? Hur kan en sådan sjuk individ som bajsrunkar vara en populär kille och inte ett jävla psykfall som borde ligga inspärrad på Falkessons Hospital och Dårhus?

Jag tyckta alla tjejer såg ut som något som t.om. en vanlig kille borde ha ångest över att ha haft nakenlekar med.

Såg inte en enda snygg tjej.
Citera
2012-02-02, 00:17
Medlem
NoggerTattoos avatar
Alla här verkar vara emot Jockiboi, jag tycker att han verkar vara en kul person som har gett mig många goa skratt. Glädjespridare som han borde det finnas fler av!

Jag tycker dock att han härmade Nemo med sin tatuering
Citera
2012-02-02, 00:24
Medlem
haha han är ju faktiskt skit ful xD

Och han har en sååå liten kuk HAHAH ASSÅ JAG DÖÖÖR SÅ BLÅSTA BRUDAR ÄR HAHAHAH
Senast redigerad av kanzaki 2012-02-02 kl. 00:29.
Citera
2012-02-02, 00:44
Bannlyst
Ja ni, jockeboy är ju verkligen praktexemplar på vilka status-kåta-slynor tjejer är.

Han är inge vidare snygg, han är sjukt äcklig och han lägger varje dag upp bilder på när han runkar med smörpaket och toalettrullar.

Ändå får han DRÖSVIS DRÖSVIS med mejl, vad sa han? En dag när han loggade in fb hade han 50st nya mejl från tjejer.

Var han än går får han ligga utan problem.

Nae, tjejer är inte alls status-slynor.. nej nej absolut inte
Citera
2012-02-02, 21:34
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Ja ni, jockeboy är ju verkligen praktexemplar på vilka status-kåta-slynor tjejer är.

Han är inge vidare snygg, han är sjukt äcklig och han lägger varje dag upp bilder på när han runkar med smörpaket och toalettrullar.

Ändå får han DRÖSVIS DRÖSVIS med mejl, vad sa han? En dag när han loggade in fb hade han 50st nya mejl från tjejer.

Var han än går får han ligga utan problem.

Nae, tjejer är inte alls status-slynor.. nej nej absolut inte

Inget nytt med detta "fenomen" dock. Men man får åtminstone säga att det är bra jävla underhållande. Givetvis finns det tjejer/kvinnor som är att anse som vettiga, men dessa är ytterst sällsynta skulle jag vilja påstå. Jag hoppas dock att majoriteten av tjejer/kvinnor fortsätter på samma spår, så man kan stå vid sidan av och skratta åt spektaklet.
Citera
2012-02-02, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Inget nytt med detta "fenomen" dock. Men man får åtminstone säga att det är bra jävla underhållande. Givetvis finns det tjejer/kvinnor som är att anse som vettiga, men dessa är ytterst sällsynta skulle jag vilja påstå. Jag hoppas dock att majoriteten av tjejer/kvinnor fortsätter på samma spår, så man kan stå vid sidan av och skratta åt spektaklet.

Nae precis, inget nytt alls. Bara rätt kul när alla flickor alltid ska förneka att dom är status-sökande galningar.
Citera
2012-02-03, 10:29
Medlem
bees avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14310487.ab
Citera
2012-02-03, 10:49
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14310487.ab