• 1
  • 2
2012-10-29, 00:20
Medlem
Gameboy92s avatar
Jag såg pilot avsnittet för nån vecka sen och skrattade inte en gång. Men saknar nu Kat Dennings rattar och ska ge det en till chans.
Citera
2012-11-18, 22:26
Medlem
Mikeyjamess avatar
Rätt grova sexskämt för att vara en "tjejserie" men inget som stör mig precis.
Rätt nice serie, även om jag har svårt att fokusera när tjejerna visar så mycket ben och dylikt
För att vara gröngöling är Beth Behrs rätt bra. Men undrar också över Hans tröja med svenska, åländska och förmodligen norska/isländska flaggorna.
Citera
2014-01-14, 14:14
Har tittat på några avsnitt nu mest i brist på annat, men det här är ingen serie jag kommer att följa. Eller, serie och serie. Det är ett mishmash av bögpropaganda, hipsterhat, nyliberalism, drogliberalism och ett oerhört glorifierande av alla raser utom den vita. Den här serien prickar verkligen in precis alla noter i den antivita lovsången och jag börjar mer tro att det är en del i en medveten hjärntvätt av ungdomen än en allvarligt menad sitcom. Faktum är att jag inte på rak arm kan tänka mig att jag sett en enda mer politiskt korrekt och nyliberal sitcom under de senaste tjugo åren. 2 Broke Girls kombinerar verkligen det sämsta från alla genrer, rullar ihop det i en liten boll och tvångsmatar oss med skiten.
Citera
2014-01-15, 18:22
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Har tittat på några avsnitt nu mest i brist på annat, men det här är ingen serie jag kommer att följa. Eller, serie och serie. Det är ett mishmash av bögpropaganda, hipsterhat, nyliberalism, drogliberalism och ett oerhört glorifierande av alla raser utom den vita. Den här serien prickar verkligen in precis alla noter i den antivita lovsången och jag börjar mer tro att det är en del i en medveten hjärntvätt av ungdomen än en allvarligt menad sitcom. Faktum är att jag inte på rak arm kan tänka mig att jag sett en enda mer politiskt korrekt och nyliberal sitcom under de senaste tjugo åren. 2 Broke Girls kombinerar verkligen det sämsta från alla genrer, rullar ihop det i en liten boll och tvångsmatar oss med skiten.

Vad menar du? Det är ju fräcka och rasistiska skämt med
Citera
2014-01-18, 20:42
Medlem
jenny747s avatar
Citat:

Nu har jag inte följt senaste säsongen, men måste ändå säga att jag tycker du har helt fel. Hipsterhat, javisst, men hatar inte alla hipsters utom de själva? Drogliberalism javisst, men är väl fräscht att se det i en ungdomsserie? Brukar inte droger själv, men uppskattar ändå skämt kring detta.

I övrigt är den väl rätt rasistisk med sina nidbilder av andra raser (Den lösaktiga polskan, den smarta men ensamma kinesen/koreanen, etc etc etc).

jag följer inte serien längre men ser ett avsnitt då och då på tv och jag gillar det tillräckligt mycket för att fortsätta titta. Tycker det är ett av de roligare sit-comen som finns i nuläget, sedan HIMYM spårade ut.
Citera
2014-01-18, 20:43
Bannlyst
Satan vilket skitserie, typiskt serie för korkade brudar utan smak och saknar vett.

Den mörkhåriga bruden är verkligen riktigt äckligt jävla ful så jag spyr.
Citera
2014-04-29, 11:38
Medlem
wow, sitter hemma sjuk och uttråkad och trodde att jag verkligen kunde titta på vilket program som helst just nu för att bota tristessen.

jag klarade av en minut innan jag insåg att jag hellre skrev inlägg här om hur dålig den där serien verkar än att titta mer på den.
Citera
2014-04-29, 12:06
Medlem
irkens avatar
Hah, jag fattar inte vad ni har emot den här serien. Den är kanske inte bäst, men den går absolut att kolla på utan större problem faktiskt. Kanske inte bäst humor osv osv, men hey den duger faktiskt!
Citera
2014-04-29, 13:57
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Hah, jag fattar inte vad ni har emot den här serien. Den är kanske inte bäst, men den går absolut att kolla på utan större problem faktiskt. Kanske inte bäst humor osv osv, men hey den duger faktiskt!
Den har inge humor alls. Två fina tjejer bara. Fast nu har jag bara sett fem avsnitt kanske.
Citera
2014-04-29, 14:16
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Den har inge humor alls. Två fina tjejer bara. Fast nu har jag bara sett fem avsnitt kanske.
Beror väl på lite vad man gillar & tycker om för humor faktiskt. Det är kanske inte en serie jag börjar gapskratta åt men det är å andra sidan nästan ingen serie, men den får mig att le i varje fall.
Citera
2025-07-28, 18:13
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:

Klart som fan att man hatar hipsters. Serien är något av det bästa som sänts dom senaste 10 åren (bortsett från den sista säsongen).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in