Citat:
Ursprungligen postat av creme.fraiche
Först och främst så säger jag verkligen inte att de gör ett dåligt arbete, som jag skrev så är det ju dem som vet sitt.
Att jag skrev att jag försökte leka tandläkare va väll aningen ironsikt? Jag laborerar verkligen inte, det enda som jag försökt göra har jag berättat och det var att klippa a tråden där bak för att den stack ut långt. Men det gick inte som planerat. Jag har alltså inte försökt göra tandställningen lösare som jag inte vet vars du fick ifrån?
Tandläkarna har faktiskt inte sagt något speciellt förutom övertydliga saker som att man inte ska tugga hårda godisar typ. (knäcken var mjuk!!)
Svara gärna

Jag tycker det är att leka tandläkare när man hämtar tänger för att bita av saker på tandställningen man har i munnen- visste du ens vad du pysslade med?
"Knäcken var mjuk", förvisso men den var seg antar jag och ganska svårt att tugga sådant när man inte kan röra munnen hur man vill?
Låter mest som du försöker hitta på ursäkter för att inte verka dum som gav dig in på detta från början.
Jag sa det förut, jag säger det nu- säg vad du har gjort, låt dem åtgärda skadan som är skedd och bete dig normalt så går inte massa fästen sönder.
Betvivlar starkt att en överläkare sa åt dig att åtgärda detdär själv, och verkligen inte att du skulle förstöra hela arbetet.
Du behöver inte sitta och försvara ditt beteende varken gentemot mig eller någon annan i tråden för det är bara dig själv som du förstör för, vi bryr oss inte

Det jag med säkerhet kan säga är att du kommer framstå om en idiot om du försöker dilla i tandläkaren att så många fästen har lossat av sig självt.
Lycka till!