2012-01-12, 17:30
Medlem
xelators avatar
Inledning: Igår var jag nyfiken på att prova någonting för mig alldeles nytt. Jag gick ner i källaren och tände upp en rätt stor holk, blev stukad som vanligt och gick sedan upp för att kolla på en film. Tyckte att filmen var rätt dålig så jag började fundera på det här med trans och hypnos. Googlade en del och fick fram någonting som verkar vara rätt vanligt att ha provat bland oss flashbackare. Just Det här handlade om att få en orgasm utan att röra sina genitala delar. Så sagt och gjort så började jag lyssna igenom berättelsen och svepas med av hennes fantastiska röst och närvaro, det kändes som att jag var hon och hon var jag och vi gjorde den här resan tillsammans mot orgasmen. Tyvär så har jag lite problem med att "släppa taget" och låta mig vägledas så jag bröt efter halva men jag ska ge det ett nytt försök så fort jag känner mig redo

Syftet: Är att vi skall uppnå en Orgasm vi aldrig tidigare upplevt under centralstimulans, samt göra det till ett litet experiment där vi berättar om upplevelsen för varandra.

Att tänka på: Som alla förstår så skall det här experimentet utövas under ett cannabisrus, finns en annan tråd för dom som vill göra det nykter. Om du väljer att experimentera med detta så gör du det under egen risk, du kan dock alltid avsluta när du vill!

Setup:
-Du ska vara i en avslappnad miljö och känna dig trygg & bekväm.
-Ha tillgång till ett par hörlurar och en bekväm plats att ligga på.
-Du skall vara i ett cannabisrus.

Filen ligger på 33 MB och är ungefär 35 minuter lång och gjord av Isabella Valentine.

Sätter min Flashback heder i att det inte är något skrikljud eller annat trams i ljudfilen. Lycka till!

http://www.megaupload.com/?d=8ZCK37VN
Här är hypnosen för killar!

http://www.megaupload.com/?d=B63HG125
Här är hypnosen för tjejer!
Senast redigerad av xelator 2012-01-12 kl. 17:41.
Citera
2012-01-12, 17:43
Medlem
25-To-Lifes avatar
Låter ju riktigt kul faktist..Säg till hur det gick!
Citera
2012-01-12, 17:53
Medlem
Power41s avatar
Vad händer om man inte rökt på?
Citera
2012-01-12, 17:58
Medlem
CristDaFists avatar
Funkar det inte alls om man inte rökt? Rökat gör ju bara en mer avslappnad och tja orgasmen blir väl bättre men själva proceduren borde väl gå nyker? Kanske provar nångång i alla fall
Citera
2012-01-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Power41

Du exploderar! Nä det borde nog funka bra nykter också, om du är bra på att slappna av.
Citera
2012-01-12, 18:33
Medlem
xelators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power41

Effekten skall bli den samma, du får en orgasm. Finns redan en tråd om detta fenomen när du gör det här nykter. Men som de flesta vet så har CB en egenskap att göra saker och ting mer spännande. Därför handlar denna tråd om transen du befinner dig i + ruset för att nå "jackpot" .
Det kan vara lättare att slappna av i ett rus, det kan bli en fantastiskt resa. Men som sagt känner sig någon obekväm så sluta och gör proceduren senare. Kanske nykter först och ett annat tillfälle så gör du det under Cb. Men här så diskuteras resan du gjorde under ruset.
Spännande va?
Senast redigerad av xelator 2012-01-12 kl. 18:40.
Citera
2012-01-12, 18:59
Medlem
25-To-Lifes avatar
Och man får absolut inte..röra sig själv?
Citera
2012-01-12, 19:06
Medlem
xelators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Och man får absolut inte..röra sig själv?

Meningen är att man inte skall ta på sig själv där nere.
Citera
2012-01-12, 19:25
Medlem
fistfuckrs avatar
Det här bara måste ju testas, kanske ikväll ifall att inget annat kommer ivägen
Citera
2012-01-12, 19:28
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xelator
Meningen är att man inte skall ta på sig själv där nere.

Tänkte om det verkligen är så upphetsande så blir det väl nog svårt att hålla bli?

Tror knappast att man knappt känner något och sen poff så får du orgasm.
Citera
2012-01-12, 19:30
Medlem
Jole25s avatar
Skönt men ingen orgasm. Man behöver nog beröring för sånt...
Citera
2012-01-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Tänkte om det verkligen är så upphetsande så blir det väl nog svårt att hålla bli?

Tror knappast att man knappt känner något och sen poff så får du orgasm.

Om det inte funkar och "bandet" tar slut, ta saken i egna händer bara?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in