2025-03-09, 16:49
Medlem
TilleyHats avatar
Neil Robertson - Stuart Bingham 10-0 i finalen av World Grand Prix.
Citera
2025-03-13, 17:34
Medlem
TilleyHats avatar
Q Tour Playoff blev färdigspelad idag och de nya proffsen från nästa säsong är Steven Hallworth, Florian Nüßle och Liam Highfield. Sedan tidigare är Zhao Xintong klar för Touren nästa säsong.
Citera
2025-03-20, 17:24
Medlem
TilleyHats avatar
"Gäster från Leicester", som Hartman envisas med att uttala Selbys smeknamn, ligger under mot Robertson i Players Championship.
Citera
2025-03-20, 21:31
Moderator
Hjv9s avatar
Mark Williams har tydligen problem med synen läser jag. Hans färgblindhet är ju välkänd men nu var det ett fasligt blinkande. Blir intressant var det tar vägen men att vara halvblind och inte kunna se var han ska sikta låter inget bra. Imorgon fyller han 50 år.
Citera
2025-03-23, 23:38
Moderator
Hjv9s avatar
Kyren Wilson är som en helt ny snookerspelare efter VM-titeln. Spelar med pondus, beslutsamhet och mycket självförtroende. Fjärde rankingtiteln för säsongen och han äger Trump just nu.
Citera
2025-03-24, 09:32
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Kyren Wilson är som en helt ny snookerspelare efter VM-titeln. Spelar med pondus, beslutsamhet och mycket självförtroende. Fjärde rankingtiteln för säsongen och han äger Trump just nu.
Låter ju bra med rivaliteten, Trump är ju inte den som ger sig. Tyvärr så är snooker lite för dyrt att titta på idag när man inte vill betala för hockey och fotboll mm.

Max- abonnemang (50%) livet ut försvinner om jag uppgraderar, Disney+ går inte att starta nya abb, Eurosport finns inte heller. Återstår gråzonen men det är det inte värt heller (dålig kvalitet).
Citera
2025-03-24, 23:33
Medlem
Neofytens avatar
Ja Kyren Wilson har verkligen hittat sin inre mördarinstinkt, jag trodde ärligt inte att han någonsin skulle göra det. Ofta kunde han ta sig till kvart/semi men vek ofta ner sig när det gällde som mest. Hoppas han fortsätter att ställa till med trubbel för Judd, nu har han vunnit 3 finaler mot honom den här säsongen. Fan vad irriterad Judd måste vara!
Citera
2025-03-25, 12:23
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Låter ju bra med rivaliteten, Trump är ju inte den som ger sig. Tyvärr så är snooker lite för dyrt att titta på idag när man inte vill betala för hockey och fotboll mm.

Max- abonnemang (50%) livet ut försvinner om jag uppgraderar, Disney+ går inte att starta nya abb, Eurosport finns inte heller. Återstår gråzonen men det är det inte värt heller (dålig kvalitet).

Det var bättre förr ja.

Men teckna för bara en månad nu snart så får du med hela VM inklusive kvalet!
Citera
2025-03-25, 12:28
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Ja Kyren Wilson har verkligen hittat sin inre mördarinstinkt, jag trodde ärligt inte att han någonsin skulle göra det. Ofta kunde han ta sig till kvart/semi men vek ofta ner sig när det gällde som mest. Hoppas han fortsätter att ställa till med trubbel för Judd, nu har han vunnit 3 finaler mot honom den här säsongen. Fan vad irriterad Judd måste vara!

Judd brukar ju inte se särskilt road ut efter förlust och det har han sannerligen inte gjort nu heller
Tror det står 13-13 h2h i detta nu men kraftig övervikt Kyren senaste året.

Ska Kyren bli den som bryter Crucible-förbannelsen? Kan inte vara många innan honom som haft bättre odds för att lyckas.
Citera
2025-03-25, 15:31
Medlem
TilleyHats avatar
En regerande världsmästare som vinner minst fyra rankingtävlingar, när hände det senast? Ingen tvekan om att Kyren och Trump är storfavoriter inför VM, men vilka kommer därefter? Robertson och Higgins kanske. Mer tveksamt med O'Sullivan som jag nog tyvärr tror har gjort sitt i den yppersta toppen.
Citera
2025-03-26, 19:07
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Det var bättre förr ja.

Men teckna för bara en månad nu snart så får du med hela VM inklusive kvalet!
Svårt då jag redan har Max standard för 1/2 priset, ändrar jag till sport så ryker det abonnemanget.
Det är väl bara Max som visar snooker?
Citera
2025-04-01, 14:28
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Svårt då jag redan har Max standard för 1/2 priset, ändrar jag till sport så ryker det abonnemanget.
Det är väl bara Max som visar snooker?

Aha, förstår. Ja då blir det svårt. WST har visserligen någon egen playtjänst nu men osäkert om man kommer åt den från Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in