2022-01-30, 21:01
Medlem
Vet inte om detta passar in men jag kommer ihåg det här, såg matchen själv.

Från Wikipedia.

Citat:
1991 Masters

In the final, defending champion Stephen Hendry performed what is considered to be one of the greatest comebacks in snooker,[1] when he defeated Mike Hallett 9–8, after trailing 0–7 and 2–8 earlier in the match. With the Masters title in his sights, Hallett just needed to pot the final pink and black in the eleventh frame to win the match, but he missed the pink with the rest at 8–2 up, allowing Hendry to take the frame and then make a historic recovery.
Citera
2022-01-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamarcand
Vet inte om detta passar in men jag kommer ihåg det här, såg matchen själv.

Från Wikipedia.
Sju på raken när motståndaren bara behöver ett sista frame, det passar definitivt in. Kanske sju är rekord när man inte har råd att förlora något ytterligare frame?
Citera
2022-01-30, 21:41
Medlem
TilleyHats avatar
Ofattbar utskåpning. A star is born, för att travestera filmen som pågår just nu på trean.
Citera
2022-02-02, 15:09
Medlem
TilleyHats avatar
Turkish Masters är igång med kvalspelet och i stort sett samtliga proffs deltar, förutom O'Sullivan som jag tippade som vinnare. Bara att kasta den förutsägelsen i närmaste papperskorg.
Citera
2022-02-03, 13:12
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Turkish Masters är igång med kvalspelet och i stort sett samtliga proffs deltar, förutom O'Sullivan som jag tippade som vinnare. Bara att kasta den förutsägelsen i närmaste papperskorg.
Jag såg att Trump spelar sin i huvudarenan vilket också borde ha varit fallet för Ronnie.
Kanske är han inte sugen på att flyga till arenan?
Citera
2022-02-04, 09:06
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Jag såg att Trump spelar sin i huvudarenan vilket också borde ha varit fallet för Ronnie.
Kanske är han inte sugen på att flyga till arenan?

Jag är lite besviken på Ronnie. Som en av snookerns främsta ambassadörer borde han ha tagit sig i kragen och spela en rankingtävling i ett nytt land.
Citera
2022-02-04, 20:20
Medlem
Samtidigt som kvalet till Turkish Masters pågår spelas också Championship Leauge färdigt ikväll.

Hyfsat ointressant, men igår bjöds det i alla fall på en otrolig fluke. https://twitter.com/CLSnooker/status/1489252090794823690

Citera
2022-02-08, 19:07
Medlem
Players Championship igång, men svårt att engagera sig då OS pågår för fullt. Williams och Robertson slog iaf ut varsin Wilson igår kväll. Idag slog Hawkins ut Xintong och Bingtao vann mot Gilbert.

O'Sullivan mot Trump ikväll, spännande att se om Ronnie har någon chans för en gångs skull.
Citera
2022-02-08, 22:26
Medlem
Ronnie dök upp med ny cue action, fullt fokus och gjorde sin bästa match hittills denna säsong. 6-3 mot Trump som inte på något sätt spelade dåligt. Ronnie höll honom rejält i defensivduellerna, undvek enkla missar och gick inte heller för några idiotstötar.

Underbar bollträff ikväll!
Citera
2022-02-08, 22:40
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Ronnie dök upp med ny cue action, fullt fokus och gjorde sin bästa match hittills denna säsong. 6-3 mot Trump som inte på något sätt spelade dåligt. Ronnie höll honom rejält i defensivduellerna, undvek enkla missar och gick inte heller för några idiotstötar.

Underbar bollträff ikväll!

Äsch de missade man.

Mot World nr 1.
Citera
2022-02-08, 23:20
Medlem
Neofytens avatar
Ja jävla OS! Konungarnas konung tycks vara i bra slag, kunde han inte välja en senare turnering att briljera i!?
Citera
2022-02-09, 15:07
Medlem
TilleyHats avatar
Om Ronnie O'Sullivan vinner Players Championship så går han upp som etta på den provisoriska världsrankingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in