2016-02-21, 20:10
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Screensport ja!
Är född mitten på 70-talet, vi bodde i villa och farsan tycke kabeltv parabol var onödigt.
Vi var även väldigt sena med mikrovågsugn.
Kommer ihåg första gången jag tittade på kabeltv hos en kompis, vilka tider.
Är bara 14 år sedan jag skaffade Boxer och då fick Eurosport. Har inget bredband eller liknande.
Är borta rätt mycket och mitt intresse cykel tar mycke tid så känner inget behov av det.

Eurosport är väl inte alldeles vanligt som extrakanal hos alla leverantörer? Jag vet några av mina vänner och släktingar som har Eurosport 1 men inte 2 och inte Eurosport HD heller.
Citera
2016-02-21, 21:55
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Eurosport är väl inte alldeles vanligt som extrakanal hos alla leverantörer? Jag vet några av mina vänner och släktingar som har Eurosport 1 men inte 2 och inte Eurosport HD heller.
Nix känner några som inte ens har vanliga Eurosport.
Citera
2016-02-21, 22:16
Medlem
Moltas666s avatar
Då har vi sett Ronnie imponera igen...har han någonsin varit bättre? Personligen tror jag han "vilar" sig i form och tar det försiktigt med turnerandet.

Efter en trevande start så kom matchtråden ändå upp i över 200 inlägg! Roligt med några namn som vi inte ser så mycket av annars!

Nästa turnering är Euro Tour 6 i Gdynia i Polen som ingår i PTC-touren. 23-28 februari...vi får väl se om vi orkar ladda om batterierna tills dess?

http://www.snooker.org/res/index.asp?event=425

Matchprogrammet > http://www.snooker.org/res/index.asp?template=2&season=2015#current
Senast redigerad av Moltas666 2016-02-21 kl. 22:18.
Citera
2016-02-21, 22:29
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Då har vi sett Ronnie imponera igen...har han någonsin varit bättre? Personligen tror jag han "vilar" sig i form och tar det försiktigt med turnerandet.

Efter en trevande start så kom matchtråden ändå upp i över 200 inlägg! Roligt med några namn som vi inte ser så mycket av annars!

Nästa turnering är Euro Tour 6 i Gdynia i Polen som ingår i PTC-touren. 23-28 februari...vi får väl se om vi orkar ladda om batterierna tills dess?

http://www.snooker.org/res/index.asp?event=425

Matchprogrammet > http://www.snooker.org/res/index.asp?template=2&season=2015#current

I intervjun sa han att han inte är kvalificerad för några turneringar innan VM, men gissar att han menade rankingturneringarna.
Citera
2016-02-22, 00:04
Medlem
Glappkontakts avatar
Kan inte påstå att någon spelade så extremt bra. Kändes som att det var mycket nerv och prestige. Det jag trodde skulle bli en ohyggligt jämn match med höga serier blev några snäpp under med några, relativt sett, enkla missar från båda. När det väl började släppa för Raketen så blev det för tungt för Robbo. Hur många gånger har han förlorat sju raka frame oavsett motstånd?
Citera
2016-02-22, 13:15
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glappkontakt
Kan inte påstå att någon spelade så extremt bra. Kändes som att det var mycket nerv och prestige. Det jag trodde skulle bli en ohyggligt jämn match med höga serier blev några snäpp under med några, relativt sett, enkla missar från båda. När det väl började släppa för Raketen så blev det för tungt för Robbo. Hur många gånger har han förlorat sju raka frame oavsett motstånd?

Vi har väl sett både bättre och sämre finaler. Det som imponerar är att Ronnie vinner sju raka frames mot världstrean Neil Robertson trots lite hackigt spel stundtals.
Citera
2016-02-22, 14:17
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Vi har väl sett både bättre och sämre finaler. Det som imponerar är att Ronnie vinner sju raka frames mot världstrean Neil Robertson trots lite hackigt spel stundtals.

Nu såg jag ju inte hela matchen, bara från 5-5, men i de sista framen var O'Sullivan outstanding, särskilt det sista framet som han typiskt nog avslutade med en hundraserie.

I slutintervjun sa han att han inte är kvalificerad för fler turneringar innan VM, men i och med segern så kvalade han in till World Grand Prix. Hoppas han spelar den!
Citera
2016-02-22, 14:30
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Nu såg jag ju inte hela matchen, bara från 5-5, men i de sista framen var O'Sullivan outstanding, särskilt det sista framet som han typiskt nog avslutade med en hundraserie.

I slutintervjun sa han att han inte är kvalificerad för fler turneringar innan VM, men i och med segern så kvalade han in till World Grand Prix. Hoppas han spelar den!

Det sättet O'Sullivan vann på är enligt min uppfattning outstanding. Dock såg det lite hackigt ut i början där Robertson dominerade.
Citera
2016-02-22, 18:45
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Det sättet O'Sullivan vann på är enligt min uppfattning outstanding. Dock såg det lite hackigt ut i början där Robertson dominerade.
Håller med, ingen riktigt skönspel men andra delen krossade han Robertson totalt.
Ronnies tempo var högt och glädjande att hans långa spel stundtals var mycket bra, var lite knackigt under Masters.
Detta bådar mycket gott inför VM men en utvilad Ronnie i god harmoni.
Citera
2016-02-22, 18:47
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat

Nej nej! Nu låter vi Ronnie vila inför VM.
Citera
2016-02-24, 12:54
Medlem
Moltas666s avatar
Eurosport sänder från Euro Tour 6...

http://tv.eurosport.se/search.shtml?query=snooker
Citera
2016-02-24, 20:22
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Eurosport sänder från Euro Tour 6...

http://tv.eurosport.se/search.shtml?query=snooker
Blir väl att slänga ett öga på det!

Som Ronnie är nu längtar jag verkligen till VM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in