2014-05-05, 17:58
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Jag har aldrig sett så mycke bollmissar på så kort tid.

Då missade du en match mellan han långe. Totalt hjärnsläpp nu vad han heter. De höll på i 70 min eller om det var längre och kunde knappt göra en boll. Nästlängsta framet. Matchen nu är så dramatisk att jag seriöst är stressad.

Det var länge sen vi såg något liknande.

Hoppas Pieters hinner prata med O'Sullivan. Han var i kulisserna. Står det 12-12 vore det guld. 13-11 som värst.

EDIT: Efter att ha läst genom en lista med alla spelare ringde klockan. Ricky Walden.
Senast redigerad av Skatteskolk 2014-05-05 kl. 18:01.
Citera
2014-05-05, 18:01
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Kom igen Ronnie sätt bollen nu
Citera
2014-05-05, 18:31
Medlem
Moltas666s avatar
Det här blir en nagelbitare, 12-11 till Selby. Mycket nerver, mycket missar.
Citera
2014-05-05, 18:38
Medlem
DaveGrohls avatar
Bara jag som är rädd att O'Sullivan kanske väljer att gå i pension om han inte vinner denna VM-finalen? Eller åtminstone att han tar ett sabbatsår igen?
Citera
2014-05-05, 19:01
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaveGrohl
Bara jag som är rädd att O'Sullivan kanske väljer att gå i pension om han inte vinner denna VM-finalen? Eller åtminstone att han tar ett sabbatsår igen?

Jag har slutat oroa mig för O'Sullivans eventuella pensionering. Har varit på tapeten i tio år snart. Han kommer nog vara deltidsspelare ett tag ännu.
Citera
2014-05-05, 19:56
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaveGrohl

En förlust kommer att ta hårt så klart. Hoppas att Steve Pieters kan vända på steken. Kommer nog inte kunna se finalens slut. Stor nackdel med Selby i finalen. Hade önskat att jag bott i typ östra Kanda. Kunnat se hela finalen utan problem.

Sista framet hade O'Sullivan behövt vinna. Väldigt krampakigt. Kanske fick O'Sullivan en för bra start.
Citera
2014-05-05, 19:57
Medlem
pettachis avatar
Jag har förberett mig så jag kan lägga mig direkt, kan även ligga till 08:30 imorgon.
Tror knappast finalen är slut innan 01:00.
Citera
2014-05-05, 21:28
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Jag har förberett mig så jag kan lägga mig direkt, kan även ligga till 08:30 imorgon.
Tror knappast finalen är slut innan 01:00.

Nej, det blir nog en lång historia. Blir det apsent så får man flytta in till TVn i sovrummet. Selby har en förmåga att komplicera matcherna.
Citera
2014-05-05, 21:30
Medlem
pettachis avatar
Selby har otroligt svårt att göra höga break endå leder han med två frame.
Känns endå som detta rinner Ronnie ur händerna, väldigt märkligt även om Selby är tuff att möta.
Citera
2014-05-05, 21:32
Medlem
warks avatar
Man måste beundra Selby som knegar sig fram boll efter boll, frame efter frame, utan att tappa skärpan. I synnerhet efter holmgången mot Robertson i semi.
Hoppas detta håller.
Citera
2014-05-05, 21:33
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nej, det blir nog en lång historia. Blir det apsent så får man flytta in till TVn i sovrummet. Selby har en förmåga att komplicera matcherna.
Forsätter Ronnie att spela som han gör är nog finalen slut skapligt tidigt, fast Selby håller taktpinnen.
Inge roligt att se O'Sullivan nu.
Citera
2014-05-05, 21:46
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wark
Man måste beundra Selby som knegar sig fram boll efter boll, frame efter frame, utan att tappa skärpan. I synnerhet efter holmgången mot Robertson i semi.
Hoppas detta håller.

Selby och Ding är dom enda storspelarna som inte vunnit en VM-titel. Det är på tiden att Selby vinner nu.

Ronnie ser lite uppgiven ut. Det är kanske så att han har svårt att orka med när han får en sån tuff spelare som Selby i finalen. Förra året mötte han Barry Hawkins i finalen i VM och det är skillnad på motstånd även om Barry Hawkins har tagit ett steg uppåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in