2006-04-29, 15:00
Medlem
Fan att man inte har Eurosport2. Vad står det nu mellan O`Sullivan och Dott?
Citera
2006-04-29, 15:06
Medlem
Eigenfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Fan att man inte har Eurosport2. Vad står det nu mellan O`Sullivan och Dott?

8-16 enligt Eurosport.
Citera
2006-04-29, 15:12
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eigenface
8-16 enligt Eurosport.

Citat:
ROCKET'S TITLE HOPES IN TATTERS

29 Apr 2006 13:22:00

In one of the most astonishing sessions in Crucible history, Graeme Dott won all eight frames to leave himself on the brink of the final of the 888.com World Snooker Championship.

The form Ronnie O’Sullivan showed in beating Mark Williams in the quarter-finals has deserted him and he looks certain to be heading down the M1 back to Chigwell tonight. He trails 16-8 and is just one frame away from defeat.

Problems with his cue tip - he has tried around 20 different tips over the past fortnight - have contributed to his struggle as his dreams of a third world title have slipped away.

The 30-year-old, who will lose his world No 1 ranking to Stephen Hendry unless he makes an unlikely comeback against Dott tonight, missed a host of simple pots in this morning’s session.

Dott, by contrast, played text-book match snooker and fully capitalised as his opponent’s frustration mounted.

The Pocket Dynamo took the first frame today with a superb break of 92 to go 9-8 up. The next was a fragmented affair lasting over 40 minutes and when Dott won it on the colours, O’Sullivan’s resistance began to crumble.

The Glaswegian reeled off the next three frames with runs of 86, 49 and 47 to lead 13-8.

O’Sullivan might have snatched a life-line in frame 22 when he fluked the last red, but he jawed a tough brown to a centre pocket and Dott potted yellow and green to win it.

Contributions of 40 and 53 - the latter started by an outrageous fluke - gave him the last two and extended his run of consecutive frames to nine.

It’s the third time in O’Sullivan’s career that he has lost all eight frames in a session at the Crucible - he was white-washed by John Parrott in 1994 and John Higgins in 1998.

World No 13 Dott now seems sure to reach his second world final - and to gain revenge on O’Sullivan for his 18-8 defeat in 2004. The match resumes at 7pm.

Från worldsnooker.com..

Detta kan fan inte vara sant. Ebdon mot Dott i final. Snacka om att jag inte tänker se den finalen.
Citera
2006-04-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eigenface
8-16 enligt Eurosport.

Vad i helvete! Då missade jag ju fyra frames!
Citera
2006-04-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Från worldsnooker.com..

Detta kan fan inte vara sant. Ebdon mot Dott i final. Snacka om att jag inte tänker se den finalen.

Men det blir ju skitkul
Jag hade hoppats på just det.
Citera
2006-04-29, 15:32
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Men det blir ju skitkul
Jag hade hoppats på just det.

Ebdon kommer bara slöspela skiten ur Dott. Kommer säkert bli en lång, utdragen tråkmatch.

Hade det varitO'Sullivan mot Fu i final jag inte hade missat ett enda frame!
Citera
2006-04-29, 16:01
Medlem
tragiskt att Ebdon är i final. Den tråkigaste snooker spelare som just nu är aktiv.
Citera
2006-04-29, 17:38
Medlem
Eigenfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
tragiskt att Ebdon är i final.

Det darrar betänkligt för honom just nu.

[edit] Utjämnat. Way to go, sneöga!
Citera
2006-04-29, 21:09
Medlem
Kuyichis avatar
Ronnie har vaknat..! Så bryter Eurosport. Måste jag isolera mig och slå av mobilen så ingen illmarig släkting i utlandet sabbar all spänning.
Citera
2006-04-29, 21:18
Medlem
Georgs avatar
Men för i helvete Eurosport, är det verkligen fler som vill se finalen i franska cupen än snooker!? Inte i min värld i alla fall.

Fan att Fu inte vann, starkt av Ebdon att klara av att få nerverna i styr. Jag trodde inte han skulle klara det när Fu gick upp till 15-15. Helvetes bra match på slutet. Den var tydligen usel i början dock, så usel att någon i publiken vrålat: "Come on lads, this is like wathing paint dry!"

Får se om O'Sullivan lyckas vända mot Dott, tveksamt men O'Sullivan är ju galet oberäknelig så kanske.
Citera
2006-04-29, 22:50
Medlem
När kommer dom visa slutet av matchen mellan O`Sullivan och Dott?
Citera
2006-04-30, 02:03
Medlem
Trentors avatar
Dott lekte ju sönder O´sullivan. Lite tråkigt att de minst karismatiska och festliga från semifinalerna gick till final...Drömfinalen hade varit ´van och Fu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in