2005-08-20, 17:19
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg
Underbart att man kan få se lite Snooker igen!

Man märker att de är rätt ringrostiga, många enkla missar. Men en hel del bra matcher också givetvis. Hartmans stand in är mycket bra tycker jag. Han har fått hoppa in tidigare, bla en gång när Hartman inte kunna hålla sig utan var tvungen att åka iväg till Sheffield för att åtminstone se någon match live, tror det var två år sedan. Även om jag föredrar Hartman måste jag tillstå att den nuvarande kommentatorn (kommer inte ihåg hans namn) är något mer informativ rörande det pågående spelet. Han lägger inte heller inte fem minuters konstpauser då och då...

Matthew Stevens frisyr fascinerar mig oherört, hur får han till den och framförallt, varför vill han få till den så?

Håller med, vilken frissa. Vad i helsike tänker han med?

Bra match som pågår just nu mellan Stevens och Robertson. Berfekt i bakfyllan!
Citera
2005-08-20, 21:08
Medlem
contrerass avatar
Den här teorin skulle väl igentligen ligga under skvaller,men där vet nog ingen vem berörda personer är.
Match:hendry-McAnus.
Henry har efter ett svårt läge spelat sig fram till en ganska enkel svart då kameran lyckas fånga in en uppenbar ögonkontakt mellan Hendry och den inte allt för oattraktiva domaren Mikaela Tabb,Hendry missar och ser allmänt förlägen ut!
Jag undrar vad som fösigår bakom läktarna?
Citera
2005-08-20, 22:08
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Den här teorin skulle väl igentligen ligga under skvaller,men där vet nog ingen vem berörda personer är.
Match:hendry-McAnus.
Henry har efter ett svårt läge spelat sig fram till en ganska enkel svart då kameran lyckas fånga in en uppenbar ögonkontakt mellan Hendry och den inte allt för oattraktiva domaren Mikaela Tabb,Hendry missar och ser allmänt förlägen ut!
Jag undrar vad som fösigår bakom läktarna?

Hade en liten teori om det jag med, hon har säkert haft Hendry som idol sen långt tillbaka och blir förmodligen otroligt våt mellan bena då hon ser denna gudagåva till snooker spela. Han känner av hennes hetta, och vill bestiga henne.
Deras blickar möts hastigt, de har nu bestämt att det blir knull i pausen.
Citera
2005-08-20, 23:50
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Hade en liten teori om det jag med, hon har säkert haft Hendry som idol sen långt tillbaka och blir förmodligen otroligt våt mellan bena då hon ser denna gudagåva till snooker spela. Han känner av hennes hetta, och vill bestiga henne.
Deras blickar möts hastigt, de har nu bestämt att det blir knull i pausen.

Citera
2005-08-25, 07:24
insomnias avatar
Verkar inte som att så många brydde sig så mkt om denna turnering. Jag gav upp hoppet då O'Sullivan åkte men tänkte skriva ner vinnaren och förloraren en liiiten stund efter turneringen!

Winner: Matthew Stevens
Runner-up: Stpehen Hendry

Såg inte ens finalen så inget mer att tillägga!

Puss!
Citera
2005-08-26, 17:41
Medlem
contrerass avatar
Jag kan väl tillägga att det var ganska nervöst spel i finalen,Hendry fick massor av tillfällen att ta in Stevens ledning men slarvade bort chanserna.
Citera
2005-08-26, 17:41
Bannlyst
Har en vän som spelar snooker han kom tvåa i någon junior turnerning i sverige.
Citera
2005-10-08, 18:10
insomnias avatar
Nu kör de igång på allvar igen.

Grand Prix

8th - 16th October 2005
Preston Guildhall

Synd att man jobbar hela natten.
Citera
2005-10-16, 20:59
insomnias avatar
Fan vad skönt att man är hemma till finalen iaf.

O'Sullivan mot Higgins, börjar på Eurosport NU!

Higgins leder med 5-2, de har tydligen spelat tidigare idag.

http://rapidshare.de/files/6367746/Snooker_World_Champ_2003_-_147_Break_-_Ronnie_OSullivan.avi.html

Laddade upp klippet igen, det var borttaget. Och klippet förtjänas att länkas till igen.
Citera
2005-10-16, 21:43
Medlem
3 centuries på raken! Wow!

Men synd på the rocket...
Citera
2005-10-16, 21:45
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyslektiker

Higgins spelar ohyggligt bra. Han förtjänar att vinna. Han är den bättre spelaren, han var lika bra i semifinalen mot Hendry.
Citera
2005-10-16, 23:06
Medlem
Georgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyslektiker

Fyra blev det till slut, helt otroligt. Jag har aldrig sett någon spela så bra. The Rocket var ju helt chanslös. Bra avslutning på en bra turnering.

Något som lät jäkligt kul var att i intervjun med O'Sullivan efter matchen sa att han skulle över till USA och spela pool. Känns som han kan dominera en aning där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in