2013-04-25, 18:37
Medlem
Glappkontakts avatar
Grattis Milkins. Höll i spelet på ett väldigt bra sätt. Robertson känns inte alltid så harmonisk och hade en klar svacka.
Citera
2013-04-25, 19:00
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glappkontakt
Grattis Milkins. Höll i spelet på ett väldigt bra sätt. Robertson känns inte alltid så harmonisk och hade en klar svacka.

Jag har sett Milkins några gånger tidigare genom åren men nu imponerar han ordentligt. Lugn och fokuserad även om han lite nervöst missade en del.

Robertson såg tidvis ofokuserad ut. Har han problem med den norska flickvännen...?
Citera
2013-04-25, 19:15
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag har sett Milkins några gånger tidigare genom åren men nu imponerar han ordentligt. Lugn och fokuserad även om han lite nervöst missade en del.

Robertson såg tidvis ofokuserad ut. Har han problem med den norska flickvännen...?

Det hoppas jag. Tänk om han träffar en svensk tjej istället. Vi kan ju inte vara sämre än norrmännen...

Skämt åsido tror jag han har någon magåkoma. Han såg lite blek ut och nästan gråtfärdig när han reste sig för sista desperata försöket. Han visste nog redan då att det var kört.

Tråkigt men cred till Milkins som fått en nytändning.

Murphy övertygar på mig.
Citera
2013-04-25, 20:01
Medlem
camejos avatar
Citat:

China Open-förbannelsen
Citera
2013-04-25, 20:04
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
China Open-förbannelsen

Intressant det där att den som vinner china open aldrig har lyckats vinna vm samma år, han får trösta sig med att han är i gott sällskap, trist dock att han åkte ut så tidigt.
Citera
2013-04-25, 20:04
Medlem
Glappkontakts avatar
Har alltid haft en känsla av att Robertson är lite vek och har svårt att bita ihop när det går emot lite på fel sätt. Murphy, (även om matchen mot Dott inte är slut), har väl inte haft en tuff match precis som Bingham. Ding är en mer komplett, skickligare spelare och mentalt hårdare. Selby är alltid oförutsägbar och om han är sugen och på humör kan allt hända. Roonnie the Rocket, helt öppet och har kapacitet att vinna allt.
Citera
2013-04-25, 20:29
Medlem
Moltas666s avatar
Dags för Bingham mot Baird.

Bingham har vi diskuterat några gånger i tråden. Han har fått en nytändning iom PTC-tävlingarna och är numera bättre än någonsin. Han är en av dom snookerspelarna som ser så "otypisk" ut. När man ser honom får man intrycket av att han kommer direkt från åkern och precis klev av traktorn och satte stövlarna utanför the Crucible.

Min fru tycker han ser slemmig ut, ungefär som "Hej alla småflickor, vill ni ha gratis godis så kom till farbror Bingham. Oopps...glömde jag tända ljuset i mitt rum?"

Trots det gillar jag honom. Han är bättre än dom flesta tror och kan gå långt i turneringen. Kolla gärna in oddsen på Bingham. Ger han 25 gånger pengarna om han går sämst till semifinal så hosta upp några 100. Jag har (precis som med Mark Davis) både förlorat och vunnit skapligt med pengar på Bingham.

Baird vet jag inte mycket om tyvärr. Sensation om han vinner mot Bingham.
Citera
2013-04-25, 20:50
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Dags för Bingham mot Baird.

Bingham har vi diskuterat några gånger i tråden. Han har fått en nytändning iom PTC-tävlingarna och är numera bättre än någonsin. Han är en av dom snookerspelarna som ser så "otypisk" ut. När man ser honom får man intrycket av att han kommer direkt från åkern och precis klev av traktorn och satte stövlarna utanför the Crucible.

Min fru tycker han ser slemmig ut, ungefär som "Hej alla småflickor, vill ni ha gratis godis så kom till farbror Bingham. Oopps...glömde jag tända ljuset i mitt rum?"

Trots det gillar jag honom. Han är bättre än dom flesta tror och kan gå långt i turneringen. Kolla gärna in oddsen på Bingham. Ger han 25 gånger pengarna om han går sämst till semifinal så hosta upp några 100. Jag har (precis som med Mark Davis) både förlorat och vunnit skapligt med pengar på Bingham.

Baird vet jag inte mycket om tyvärr. Sensation om han vinner mot Bingham.
Bra analys, jag har jättesvårt för farbror Bingham.
Håller med din fru, farbror Bingham har säkert inget att dölja men har jättesvårt att se han som världsmästare.

Har inte tänkt på det tidigare men Robertson uppträder nervöst många gånger, kanske ovan att ha kroppen åt rätt håll, och inte down under.
Citera
2013-04-25, 20:51
Medlem
Bingham blir farlig framöver.
Citera
2013-04-25, 21:00
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr90
Bingham blir farlig framöver.
Tyvärr kan han bli det.
Dock är detta VM och nästa match kan han vara uppfintad på läktaren och leta efter småflickor.

Hehee fan vad skön Poomjaeng är, vore roligt om Steve Davis varit med och mött honom.
Citera
2013-04-25, 21:01
Medlem
Poomjaeng inne och lirar igen. Missade hans förra match, så ser fram emot detta. Hoppas han kan tvåla till lille White med.
Citera
2013-04-25, 21:14
Medlem
Glappkontakts avatar
Poomjaeng får mig att tänka på den ryska barniguren, Drutten )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in