2012-12-09, 13:50
Medlem
Tycker att Selby verkar vara lite tråkig, både som person och spelare. Men han är stark defensivt och verkar ha bra nerver. Han tog ju 6 raka frames mot Robertson trots att han låg under med 0-4.
Citera
2012-12-09, 17:22
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Vit far bara runt utan att ha fått en ordentlig vägbeskrivning.
Mr Hartman regerar
Citera
2012-12-09, 17:36
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Mr Hartman regerar
Hehee Kim är en riktig citatmaskin.
Citera
2012-12-09, 20:06
Medlem
Apropå Kim Hartman och citat, förut fanns det ju en sida tillägnad Kim Hartman och hans citat med hundratals citat sorterad efter år och tävling. Är den borta nu?
Finns det någon sida Med hans citat?

För övrigt tycker jag det är hyfsat störande att kameravinkeln lurar ögat då man tror att vit ligger gömd bakom någon färgad eller att en röd skymmer en annan röd så man väntar sig en defensivstöt men när dom byter kamera så ser man ju att den röda ligger helt fri i alla fall.
Citera
2012-12-09, 20:22
Medlem
Zenophobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Mr Hartman regerar

Ja, Kim är för härlig att lyssna på. Han hade en väldigt rolig utläggning om mode och frisyrer också, där han berättade om Osullivans och Hunters frisyr-race i början av 2000-talet. Har inte fått något riktigt grepp om Maria Wetterstrand än, men hon verkar ganska nervös nervös. Det lät som om hon inte visste varför det blev free ball men jag hörde kanske fel. Vad är tanken med hennes medverkan och hur står det till med hennes snooker-kunskaper?Tror och hoppas på Murphy.

Edit: Är Selby en kopia av popartisten Holly Johnson?

http://images.contactmusic.com/videoimages/umg/holly-johnson-americanos.jpg
Senast redigerad av Zenophobia 2012-12-09 kl. 20:44.
Citera
2012-12-09, 21:37
Medlem
anre24s avatar
Kim pratar på mycket nu och Bazooka Smurfen slår till igen!
Citera
2012-12-09, 23:40
Medlem
Jeppers avatar
Kollar på en brittisk stream och även om kommentatorerna är bra så måste jag säga att jag saknar mys-hartman lite.
Någon som vill sammanfatta lite hur de har spelat i tidigare matcher? Jag har tyvärr missat hela turneringen men kommer in lagom nu till finalen
Citera
2012-12-10, 10:26
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Selby tog det till slut. 10-6. Det var han värd.

Ett Kim citat till då:
Det är allmänt känt att katter tycker om att titta på snooker
Citera
2012-12-10, 21:01
Medlem
Skatteskolks avatar
Det bästa var när Kim berättade om en match han dömt där spelaren var så seg att han började snegla på matchen på bordet bredvid. Då gör killen på bordet bredvid blå boll varpå Kim högt utbrister: "Five!".

Snookermaffian i Vimmerby pratade han om.

Kim är rolig. Han är faktiskt helt perfekt för att kommentar snooker. Ibland undrar jag om han somnat och sen kommer han med skarp analys. Igår blev han dock ganska distraherad av Maria.
Citera
2012-12-11, 11:29
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenophobia
Har inte fått något riktigt grepp om Maria Wetterstrand än, men hon verkar ganska nervös nervös. Det lät som om hon inte visste varför det blev free ball men jag hörde kanske fel. Vad är tanken med hennes medverkan och hur står det till med hennes snooker-kunskaper?

Jag kom sent hem från klimatmötet i Doha men hann med finalen åtminstone. Har inte heller fått något grepp om Maria Wetterstrand. Jag har svårt att se att hon egentligen kan bidra med något konstruktivt.

Jag hade hellre sett (om nu Kim behöver någon bisittare?) att Kim fått hjälp av någon svensk snookerspelare med en färsk karriär bakom sig. I det läget drar man nytta av både Kims historiska kunskaper tillbaka i tiden och lite intressant input från en yngre spelare med, för oss, nya egna intryck.
Citera
2012-12-12, 10:33
Medlem
anre24s avatar
När går nästa turnering som Eurosport sänder?
Citera
2012-12-12, 10:35
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenophobia
Ja, Kim är för härlig att lyssna på. Han hade en väldigt rolig utläggning om mode och frisyrer också, där han berättade om Osullivans och Hunters frisyr-race i början av 2000-talet. Har inte fått något riktigt grepp om Maria Wetterstrand än, men hon verkar ganska nervös nervös. Det lät som om hon inte visste varför det blev free ball men jag hörde kanske fel. Vad är tanken med hennes medverkan och hur står det till med hennes snooker-kunskaper?Tror och hoppas på Murphy.

Edit: Är Selby en kopia av popartisten Holly Johnson?

http://images.contactmusic.com/videoimages/umg/holly-johnson-americanos.jpg

Skulle kunna tänka mig att man eftersträvar en ökad medial exponering. Något man i viss mån lyckats med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in