2012-01-11, 19:23
Medlem
Citat:
En man greps misstänkt för att ha misshandlat två p-vakter på Gustav Adolfs torg.

Mannen, som uppges vara mellan 25 och 30 år gammal, ska ha angripit de två parkeringsvakterna på Gustav Adolfs torg med sparkar och slag. Han lämnade sedan platsen med bil.

Polisen kunde hitta mannen med hjälp av bilens registreringsnummer. Han fanns på den adress bilen var skriven på.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1600543/P-vakter-misshandlades.html

Någon FB:are som såg detta? Då det skedde mitt i centrala Malmö så finns det ju många som bevittnade detta överfall. Ett registreringsnummer hade suttit fint...

De flesta av stadens araber kör ju med parkeringssäkra målvaktsbilar och detta var ju uppenbarligen ingen sådan, så vad eller vem var stjärnan?
Citera
2012-01-11, 22:54
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dircos
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1600543/P-vakter-misshandlades.html

Någon FB:are som såg detta? Då det skedde mitt i centrala Malmö så finns det ju många som bevittnade detta överfall. Ett registreringsnummer hade suttit fint...

De flesta av stadens araber kör ju med parkeringssäkra målvaktsbilar och detta var ju uppenbarligen ingen sådan, så vad eller vem var stjärnan?
Fan bvara en P-vakt som tror han/hon är polis. Klart man blir förbannad på dom....
Citera
2012-01-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Fan bvara en P-vakt som tror han/hon är polis. Klart man blir förbannad på dom....

Parkera rätt då så slipper du bli förbannad. Att misshandla 2 parkeringsvakter som försöker hålla ordning på gatorna hjälper väl inte.

Ingen som sett något?
Citera
2012-01-12, 00:06
Medlem
NowhereToGos avatar
Citat:

Så det är okej att jag kommer in på ditt jobb och spöar upp dig?
Citera
2012-01-12, 00:09
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NowhereToGo
Så det är okej att jag kommer in på ditt jobb och spöar upp dig?

Har dock inget jobb nu, pluggar. Men ja jag förstår vad du menar. Men svar Nej.
Men dom är sjukt petiga dom där P-vakterna. Visst dom får gärna sätta lappar på folk som parkerar dåligt eller står på rörelsehindrad plats utan tillstånd.
Men att stå lite för länge på en å samma p-ruta och få böter är bara irriterande och sjukt. Då tänder man ju till. Det hade nog du också gjort.
Citera
2012-01-12, 00:14
Medlem
Malmö...... Tänker på vapen när jag hör den staden
Citera
2012-01-12, 00:53
Moderator
Chantres avatar
Bevisläget för grov misshandel bör ju vara glasklart, nu när de videofilmar när de blir antastade.
Citera
2012-01-12, 13:08
Bannlyst
hoppas videofilmen kommer ut på tuben

vill se när de svinen får sin medicin, rätt åt dem
Citera
2012-01-12, 14:00
Medlem
Citat:
Han ska ha knuffat och sparkat en av p-vakterna, en 36-årig man, mellan benen. Bilisten försvann därefter i fordonet, men greps senare på onsdagskvällen i Fosie där personen som bilen är skriven på bor. Han släpptes efter förhör men är fortfarande misstänkt för våld mot tjänsteman.

Att det var Fosie den våldsamma felparkeraren hörde hemma på var ingen större skräll.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1600831/P-vakt-sparkad-mellan-benen.html
Citera
2012-01-12, 14:19
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Har dock inget jobb nu, pluggar. Men ja jag förstår vad du menar. Men svar Nej.
Men dom är sjukt petiga dom där P-vakterna. Visst dom får gärna sätta lappar på folk som parkerar dåligt eller står på rörelsehindrad plats utan tillstånd.
Men att stå lite för länge på en å samma p-ruta och få böter är bara irriterande och sjukt. Då tänder man ju till. Det hade nog du också gjort.
Eftersom jag är läs- och skrivkunnig och inte svårartat angripen av vare aggroblatteviruset eller tror att min bil är min penisförlängare, så nej. Fatta reglerna (som faktiskt inte parkeringsvakterna infört) och åtlyd dem eller angrip de som infört dem.
Citera
2012-01-12, 15:00
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dircos
Att det var Fosie den våldsamma felparkeraren hörde hemma på var ingen större skräll.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1600831/P-vakt-sparkad-mellan-benen.html
Kantatgatan på Lindängen är där han bor.
Citera
2012-01-12, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Kantatgatan på Lindängen är där han bor.

Tackar, kantatgatan har varit mycket på tapeten detta året.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in