Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Haha, tack för dagens skratt i fetmarkerad text!
Häpp, de var ju ...prisvärda enligt dig

, men varför inte en vaporizer isåfall? Visst är det inte samma sak men du får ju i dig mer THC av Vap.
Hehe jo, det var jag som inte var tillräckligt tydlig med hur jag menade med prisvärd. Den Roor bongen min kompis fick för de summorna var iallafall inget köp han ångrade om man säger så!
Angående vaporizer så kan jag tyvärr inte ge dig någon åsikt om det, har själv aldrig rökt ur en sådan så kan inte beskriva hur det är. Vet däremot att det skall vara väldigt ekonomiskt att använda en sådan och det låter ju absolut inte helt fel. I slutändan så handlar det ju ändå bara om att få i sig THC, sen hur man går tillväga är väl egentligen inte så himla viktigt. Allt har ju ändå samma gemensamma mål.. att bli stenad
Det är väl de små sakerna som gör att du väljer en viss grej. Väljer du en vaporizer kanske du ser på det ekonomiska och ur ett hälsobaserat perspektiv (ska ju tydligen vara mycket hälsosammare att röka ur en vaporizer också).
Vill du ha dig en riktigt skön kick och samtidigt bli riktigt jävla stenad (utan någon tanke på vad det kostar) så vet jag med garanti att Rooren gör jobbet, varje dag. Har själv aldrig rökt ur en roor som är billigare än 3000 spänn men jag antar att de som är dyrare är väl större och mer utsmyckade. Tvivlar på att de små skulle vara sämre. Det är ju (vågar jag tro) världens största och kändaste bongmärke och det är det nog inte bara av en slump.
Lycka till med ditt val!
mvh,