Har knaprat sertalin i ca 2 år nu, för ca 1 ¨år sedan fick jag mirtazapin också som en tillbyggnad typ på sertralinen , har nog aldrig somnat så fort som jag gjorde på den ,,va skit skönt knapra knapra 15min senare snark,,, dock va jag arbetslös också då så hade inte så mycket vettiga saker för mig,,, hursom helst när jag börja jobba i sommras kände mig mycket trött på förmiddagen ( jävligt ) trött,, tänkte det här funkar fan inte, så slutade pang boom med Mirtazapinen utan att fr¨ga min läkare ooops ,,, tänkte ringa å berätta men glömde av å sedan gick veckorna kände mig faktiskt bara bättre, fast såklart ska man alltid prata med sin läkare innan man mixtrar och tar bort saker å ting
Nu till det jag stör mig på, och tänker allt oftare på... är det normalt med nedsatt sexlust osv ? när man tar sertralin ? någon som upplevt samma sak ??? vill minnas att att jag va mycket k#tare innan för ca 2 år sedan och även hade lust oftare ,,,, är ju rätt sugen på skrota sertalinen nu kan jag ju säga !!!