2012-01-09, 21:08
Medlem
Tre fast för narkotikabrott i Vännäs - http://vk.se/Article.jsp?article=508594

Jag var på väg till tåget när jag såg fem polisbilar komma till adressen Kommendörsgatan 17 i Vännäs för att sedan rusa in i lägenheten.

Jag som just flyttade upp hit och trodde att detta skulle vara ett lugnt och fridfullt samhälle men ack så fel jag hade.
Citera
2012-01-09, 21:37
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Det hade varit lugnt och fridfullt om inte polisen varit så jävliga. Tre 18-åringar som röker lite brass, vem fan bryr sig?
Citera
2012-01-09, 22:46
Medlem
kokadsvampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Det hade varit lugnt och fridfullt om inte polisen varit så jävliga. Tre 18-åringar som röker lite brass, vem fan bryr sig?

Står inget om det var Cannabis. Men troligen är det eftersom Cannabis är ju en dödsdrog!!!
Citera
2012-01-09, 22:48
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokadsvampis
Står inget om det var Cannabis. Men troligen är det eftersom Cannabis är ju en dödsdrog!!!

Troligtvis är det väl Cannabis ja, även om man såklart inte skall dra förhastade slutsatser.
Citera
2012-01-09, 22:49
Bannlyst
Pinsamt att polisen lägger ner resurser på att hitta tre 18-åringar som röker lite cannabis.
Citera
2012-01-09, 23:07
Medlem
Abbadons avatar
Och så blir mord, våldtäkter ouppklarade. Duktiga svennen ser inte vad som händer i sitt eget samhälle.
Citera
2012-01-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Pinsamt att polisen lägger ner resurser på att hitta tre 18-åringar som röker lite cannabis.
I och med att de hade fattat misstankar så kan de kanske knyta fler till brottslig hantering av narkotika. Dessutom så ska man inte underskatta en viss avskräckande effekt på dem som är på gränsen att etablera ett missbruk men ännu inte är fördärvade. Jag har dock ingen som helst kännedom om de inblandade i detta case.
Citera
2012-01-09, 23:35
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
I och med att de hade fattat misstankar så kan de kanske knyta fler till brottslig hantering av narkotika. Dessutom så ska man inte underskatta en viss avskräckande effekt på dem som är på gränsen att etablera ett missbruk men ännu inte är fördärvade. Jag har dock ingen som helst kännedom om de inblandade i detta case.

Allt kan missbrukas, inte endast droger. Man ska ej jaga köparna utan de som säljer men oavsett löser det inget för den kriminella marknaden kommer alltid att kvarstå så länge det är olagligt och icke reglerat av staten.
Citera
2012-01-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadon
Allt kan missbrukas, inte endast droger. Man ska ej jaga köparna utan de som säljer men oavsett löser det inget för den kriminella marknaden kommer alltid att kvarstå så länge det är olagligt och icke reglerat av staten.
Hittar man köparna kanske man hittar säljarna. Ibland är dessutom köpare och säljare en och samme. Narkotika är reglerat av staten, staten har ensamrätten. Resten är kriminellt.
Citera
2012-01-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Hittar man köparna kanske man hittar säljarna. Ibland är dessutom köpare och säljare en och samme. Narkotika är reglerat av staten, staten har ensamrätten. Resten är kriminellt.

Luktar narkotikamotståndare utan insikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in