Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-09, 23:34
Medlem
kolvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
När har du och jag pratat om "dolda könsmaktsordningar"? Vad har det med mig att göra? Jag är helt ointresserad av det ämnet.
vad är detta? ytterliggare ett alternativ på att dra svansen mellan bena och springa å gömma sog?
jaja, vill du inte svara så håll dig borta från att skriva inlägg som kan leda till följdfrågor, i klartext: skriv inte öht.
Citera
2012-01-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolvas
vad är detta? ytterliggare ett alternativ på att dra svansen mellan bena och springa å gömma sog?
jaja, vill du inte svara så håll dig borta från att skriva inlägg som kan leda till följdfrågor, i klartext: skriv inte öht.

Håll käften och var söt, menar du? Skulle inte tro det, du.

Berätta gärna varför jag skulle lägga ner ens en sekund på att googla om dolda könsmaktsordningar när det inte intresserar mig för fem öre, för att göra dig och SirPalme nöjda. Era humorbefriade torrbollar.
Citera
2012-01-10, 00:02
Medlem
Citat:
När har du och jag pratat om "dolda könsmaktsordningar"? Vad har det med mig att göra? Jag är helt ointresserad av det ämnet.
sorry tog fel på dig och en annan rabiat feminist, Anna28. Det brukar annars vara en enkel utväg att ta till när sakliga argument inte står tillhanda, den "dolda könsmaktsordningen".
Citera
2012-01-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirpalme
sorry tog fel på dig och en annan rabiat feminist, Anna28. Det brukar annars vara en enkel utväg att ta till när sakliga argument inte står tillhanda, den "dolda könsmaktsordningen".

Det är OK, jag är bara tacksam att jag inte har pratat om några dolda könsmaktsordningar för jag är inte helt säker på vad jag i såna fall har snackat om. Lätt hänt att ta fel på rabiata feminister när det kryllar så av dem, eller oss menar jag, här på Flashback, som ju är välkänt för att vara alla rabiata feministers favoritvattenhål.
Citera
2012-01-10, 00:16
Medlem
Citat:
Det är OK, jag är bara tacksam att jag inte har pratat om några dolda könsmaktsordningar för jag är inte helt säker på vad jag i såna fall har snackat om. Lätt hänt att ta fel på rabiata feminister när det kryllar så av dem, eller oss menar jag, här på Flashback, som ju är välkänt för att vara alla rabiata feministers favoritvattenhål.

ja av någon konstig anledning (svårt med att bemöta sakliga argument) så flyr feministas fb. lättare att sitta i en studiecirkel och nicka instämmande i hur korkade respektives pojkvänner är..och gnälla över att dom inte tjänar lika mkt pengar. jag kan upplysa dom: pengar kommer från att man arbetar. gnäll brukar inte rendera i en fet plånbok.
Citera
2012-01-10, 00:29
Medlem
Citat:
ja av någon konstig anledning (svårt med att bemöta sakliga argument) så flyr feministas fb. lättare att sitta i en studiecirkel och nicka instämmande i hur korkade respektives pojkvänner är..och gnälla över att dom inte tjänar lika mkt pengar. jag kan upplysa dom: pengar kommer från att man arbetar. gnäll brukar inte rendera i en fet plånbok.

Det som ev. skulle driva mig bort härifrån är inte kritik mot feminismen utan det nakna kvinnohat som sticker upp sitt fula huvud här alltför ofta.

Jag började jobba på loven när jag var runt 11 - 12 år och har jobbat heltid eller mer sen jag slutade plugga. Har en halvfet plånbok, jag är dålig på att tömma ur kvitton så de tar plats också. På det här forumet är kvinnor som gnäller definitivt en minoritet, förutom de som gnäller på andra kvinnor tillsammans med männen.
Citera
2012-01-10, 00:34
Medlem
Citat:
Det som ev. skulle driva mig bort härifrån är inte kritik mot feminismen utan det nakna kvinnohat som sticker upp sitt fula huvud här alltför ofta.

Jag började jobba på loven när jag var runt 11 - 12 år och har jobbat heltid eller mer sen jag slutade plugga. Har en halvfet plånbok, jag är dålig på att tömma ur kvitton så de tar plats också. På det här forumet är kvinnor som gnäller definitivt en minoritet, förutom de som gnäller på andra kvinnor tillsammans med männen.
det där med barnarbete du blev utsatt för har satt sina tydliga spår i dig. PM:a mig så ska du få numret till en grym psykolog.
Citera
2012-01-10, 00:35
Avstängd
MrGudssons avatar
Citat:
Det här får stanna mellan dig och mig: Jag har exakt samma pålitliga källor som HemligaSällskapet, SirPalme, Alpha-Omega, Hugh.Hefner och han som har bitchtitsen.

Citera
2012-01-10, 00:48
Medlem
Citat:
det där med barnarbete du blev utsatt för har satt sina tydliga spår i dig. PM:a mig så ska du få numret till en grym psykolog.

Jag fixade jobben själv, jag blev inte utsatt för någonting, och det vore nog bra för många som leker barn tills de är 25 och har pluggat klart och kommer ut i världen som små fågelungar som inte har en aning om någonting, utan bara kan gapa med näbben och vänta på att någon ska stoppa mat i den åt dem.

Jag tror inte vi ska slita mer på din stackars psykolog, han/hon har säkert mer än nog att göra med dig.
Citera
2012-01-10, 01:02
Medlem
Citat:

Självpåtaget martyrskap är en av dem vanligaste kvinnliga härskarteknikerna. Sluta tyck synd om dig själv nu.
Citera
2012-01-10, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Självpåtaget martyrskap är en av dem vanligaste kvinnliga härskarteknikerna. Sluta tyck synd om dig själv nu.

Var tycker jag synd om mig själv, menar du?
Citera
2012-01-10, 01:41
Medlem
Citat:
Var tycker jag synd om mig själv, menar du?
Slutklämmen var ju pricken över iet. Så att säga. Kan du inte bara hålla käften och vara söt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback