Hej, jag och min käre far kom för ett tag sedan in på en diskussion om pyramiderna i egypten då han var lite på lyset, medans jag själv var nykter. Iaf så är inte han alls någon konspirationsteoretiker av något slag, men jag däremot är nyfiken i alla hörn och minsta lilla väcker min nyfikenhet
Och detta som han då sade till mig gjorde iaf det,
han sa att för ca sisådär 15-20 år sedan tog en grupp vetenskapsmän saken i händer och skulle en gång för alla klura ut hur dessa pyramider hade byggts upp med den teknologin som då fanns vid den tiden dessa byggdes. Dessa män spenderade tydligen dagar och nätter med att klura ut denna gåta en gång för alla (avskiljd från civilisationen) och någon vecka eller så in på projektet var dom klar och skulle outa sin redogörelse, vilket aldrig blev av utan dom istället kom med en förklaring om att dom gjorde det skulle hela världshistorien bli tvungen att skrivas om och världen som vi känner till den idag inte skulle kännas igen något mer..
Detta var vad min farsa beskrev med sina egna ord, och nu undrar jag är det någon som har hört talas om något liknande detta? Vore isf riktigt intressant att ta del av lite länkar eller liknande från projektet isf
Eller är det min far som har drömt, vilket skulle göra mig förvånad eftersom det inte är något han brukar göra..