2022-02-22, 12:40
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
Noterade precis att Binninge gjort sitt instagramkonto privat..

han kanske insåg att det inte är så klyftigt att skylta med fina middagar och bilder där han sitter och författar kostnadsberäkningar för företaget han varken äger eller är anställd av ..

Dags för svinet att försvinna ifrån sociala media vilket kommer att följas av att han ”på pappret” kommer att flytta ut ur landet.

Kronofogden är hack i häl på honom.
Citera
2022-02-22, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Kronofogden är hack i häl på honom.

Det har de nog varit länge men senaste årets bravader har nog gjort att de kapat lite på hans försprång.

jag vet inte hur långtgående befogenheter de har, men jag tycker man borde kunna belägga någon med stora skulder och noll i taxerad inkomst med utreseförbud.

Ett litet oanmält besök från skatteverket hos "lilla mamma" skulle kanske räta ut ett o annat frågetecken
Citera
2022-02-22, 13:26
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Framförallt bör det ifrågasättas om han får någon ersättning för arbetet han lägger ner och hur det i så fall betalas ut....

I teorin så skulle således Ismo kunna "hyra ut" Binninge till Juridkkonsulterna och den vägen betala ut lön (som sen kronofogden lägger beslag på delar av)
Fast den granskning jag beskriver skulle göra just det, dvs se honom som de facto anställd med allt vad det innebär.
Citera
2022-02-22, 13:33
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Det har de nog varit länge men senaste årets bravader har nog gjort att de kapat lite på hans försprång.

jag vet inte hur långtgående befogenheter de har, men jag tycker man borde kunna belägga någon med stora skulder och noll i taxerad inkomst med utreseförbud.

Ett litet oanmält besök från skatteverket hos "lilla mamma" skulle kanske räta ut ett o annat frågetecken

Möjligheten finns ju att mamman skulle sättas under förvaltare om skattemyndigheten såg hur hon utnyttjades.
Binninge drar sig inte för att utnyttja någon, inte ens sin mamma.
Citera
2022-02-22, 18:32
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Noterade precis att Binninge gjort sitt instagramkonto privat..

han kanske insåg att det inte är så klyftigt att skylta med fina middagar och bilder där han sitter och författar kostnadsberäkningar för företaget han varken äger eller är anställd av ..
Har han?
Citera
2022-02-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Har han?
Tydligen öppnade han igen.
Nåja, fritt fram för nyfikna myndighetspersoner att betrakta hans fina middagar och bravader i företaget han inte har några kopplingar till
Citera
2022-02-22, 18:51
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Tydligen öppnade han igen.
Nåja, fritt fram för nyfikna myndighetspersoner att betrakta hans fina middagar och bravader i företaget han inte har några kopplingar till
Eller för nyfikenrunkarna på Flashback😉
Vad hade han lagat för gott ikväll, du har väl 24/7 koll?
Senast redigerad av Champagneoclock 2022-02-22 kl. 19:01.
Citera
2022-02-22, 23:52
Medlem
Q6s avatar
Citat:

Du gör ju bara bort dig som vanligt.
Nej jag har inte Insta och om jag hade det så skulle jag inte titta på en looser som Binninge.

Citat:
Kolla hans Insta, han verkar må rätt gott och skita i alla stollar på Flashback
https://www.instagram.com/p/CYwfrGyoeTm/?utm_medium=copy_link
Citera
2022-02-23, 11:59
Medlem
Citat:
Faktiskt har jag inte 24/7-koll för då hade jag kunnat ge exakta tidpunkter för när han låste/låste upp
Bara för att du frågade tänkte jag kolla vad han skryter med idag, men nu hade han låst igen.
Senast redigerad av rhdf 2022-02-23 kl. 12:03.
Citera
2022-03-12, 17:29
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Faktiskt har jag inte 24/7-koll för då hade jag kunnat ge exakta tidpunkter för när han låste/låste upp
Bara för att du frågade tänkte jag kolla vad han skryter med idag, men nu hade han låst igen.
Verkar som om det går hyfsat för honom.
Bättre än för dig om man kollar hans insta
Det måste smärta dig hårt
Citera
2022-03-12, 17:33
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Du gör ju bara bort dig som vanligt.
Nej jag har inte Insta och om jag hade det så skulle jag inte titta på en looser som Binninge.
Men du verkar ändå intresserad av den ”loosern”😂😂😂
Citera
2022-03-22, 19:25
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Går rykten om att Johanns marockanska tjackluder har dragit tillbaka till Marrakesh efter att hon hade fått reda på att Johann hade raggat stjärtgossar på Club Heaven. Blev tydligen lite dålig stämning i tvårummaren som de bor i.

Någon som kan bekräfta dessa uppgifter?
Märkligt att hon lajkar hans inlägg då 😂😂😂
BTW, var ligger Club Heaven?
Du verkar uppenbarligen känna till stället 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här