2012-01-08, 16:23
Medlem
Klappasäftens avatar
Jaha vad kan man göra åt denna idiot från att skicka nedvärderande pm till mig från ingenstans och inte förklara sammanhanget?

Känns ju inte direkt kul.
Citera
2012-01-08, 16:25
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Du känner inte för att dela med dig? Fått många PM, dock aldrig något negativt, är lite förvånad själv faktiskt.
Citera
2012-01-08, 16:25
Medlem
Dr_Dollars avatar
Kontakta nån Mod/Admin
Citera
2012-01-08, 16:31
Medlem
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Jaha vad kan man göra åt denna idiot från att skicka nedvärderande pm till mig från ingenstans och inte förklara sammanhanget?

Känner du dej trakasserad ska du vända dej till en av moderatorerna(som du tror du kan lita på) eller nån av administratörerna.

Det kan hända att dessa kommer begära lösen av dej eventuellt för att kunna verifiera dina uppgifter i PM-lådan.

Är det fråga om grova kränkningar kan det ju komma att behandlas som ett regelbrott, är det av den enklare kalibern kanske det inte blir nåt. Enklast är väl helt enkelt att ignorera människan i fråga?
Citera
2012-01-08, 16:39
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Känner du dej trakasserad ska du vända dej till en av moderatorerna(som du tror du kan lita på) eller nån av administratörerna.

Det kan hända att dessa kommer begära lösen av dej eventuellt för att kunna verifiera dina uppgifter i PM-lådan.

Är det fråga om grova kränkningar kan det ju komma att behandlas som ett regelbrott, är det av den enklare kalibern kanske det inte blir nåt. Enklast är väl helt enkelt att ignorera människan i fråga?

Det är visserligen bara en mening, "Det é inte lätt att va loser" och inget regelrätt hot men vem orkar verkligen skriva sådant? Jag kan ta kritik i pm men som jag skrev ovan så känner jag att det han/hon skrev inte bidrar med något än att försöka provocera utan att denne beskriver sammanhanget.

Jag vet inte vilket av min inlägg denne har reagerat på och jag inväntar ett svar från personen ifråga men jag återkommer om jag får ett svar från denne.

Tackar så mycket!
Citera
2012-01-08, 16:41
Medlem
wippedcreams avatar
Gud så spännande med pm, hade nog varit min första tanke Sen vet jag inte om jag vågat titta vad det står, men det va modigt gjort av dig
Citera
2012-01-08, 16:58
Medlem
Kingen_kings avatar
Såna har jag fått många. Imorgon är jullovet slut, då måste dom till skolan.

Hur orkar du bry dej och även starta en tråd?
Citera
2012-01-08, 17:06
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Det är visserligen bara en mening, "Det é inte lätt att va loser" och inget regelrätt hot men vem orkar verkligen skriva sådant? Jag kan ta kritik i pm men som jag skrev ovan så känner jag att det han/hon skrev inte bidrar med något än att försöka provocera utan att denne beskriver sammanhanget.

Jag vet inte vilket av min inlägg denne har reagerat på och jag inväntar ett svar från personen ifråga men jag återkommer om jag får ett svar från denne.

Tackar så mycket!
Men snälla, hur överkänslig är du? Du har varit medlem tillräckligt länge för att veta att inte bara alla typer finns representerade på flashback, även dårarnas dårar finns här, inkl losers och winners. Med tanke på att killen som skickade ditt hemska PM skickade PM isf att skriva ett offtopicinlägg i en tråd visar att han inte är lika stor loser som du som skapar en hel j-a tråd i Flashback för att du fått ett PM som talar om att du mycket riktigt är en loser.
Citera
2012-01-08, 17:11
Medlem
Orka bry sig, jag har tom fått folk som skrivit att dom ska mörda mig
Citera
2012-01-08, 17:29
Moderator
Citat:

Tackar så mycket!
Du får väl svara vederbörande att du håller med och beklagar. Samtidigt kan du passa på att fråga varför han/hon berättar om sina tillkortakommanden för dig.

Sen kan du nöjt luta dig tillbaka fantisera om hur ilsken losern kommer att bli.
Citera
2012-01-08, 17:47
Medlem
Flashbackhorans avatar
Meh sånt hör nästan till FB tycker jag, har också fått såna lite då och då men vem orkar bry sig det enda det betyder är ju att man har lyckats skriva något som nån har gått i gång på och det är ju alltid kul
Citera
2012-01-08, 17:48
Medlem
6(sic)6s avatar
Citat:

Starta en tråd och böla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här