2012-01-13, 18:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madder-world
Ett problem här är ju när mods själva startar trådar som är kopior av trådar där man som du säger vill slå ut tänderna på TS.
Hur gör man med sådana trådar?
ontopic: det är roligt när troll som trollar och blir avstängda till slut skriver inlägg som det ovanstående.
Citera
2012-01-21, 01:37
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
99/100 trolltrådar är så urusla att man skulle vilja slå ut tänderna på fittan som skrev tråden.
https://www.flashback.org/t1749125
Citera
2012-01-21, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleHarvey
Det verkar vara stort motstånd från FB när det gäller förslag på hårda tag mot uppenbara trolltrådar. Kan man inte åtminstone ha en trollningssektion dit man flyttar trådarna om man inte vill radera dom?
Kvaliten har sjunkit de senaste åren helt klart, många tomtar som ska trolla och skriva "+1" och sån skit.
menar du att standarden ska bli som på jesper.nu med kommentarer som "Fööörrsta", "dom som skriver första ä bög", "andra", "plz dont read this" och så vidare? i det forumet?
Citera
2012-01-21, 01:53
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joll3
menar du att standarden ska bli som på jesper.nu med kommentarer som "Fööörrsta", "dom som skriver första ä bög", "andra", "plz dont read this" och så vidare? i det forumet?
Det är ett mycket progressivt och liberalt förslag, så varför inte? Om standarden i trolltrådarna kan höjas så är väl det något som gagnar både dig och mig?
Citera
2012-01-21, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Det är ett mycket progressivt och liberalt förslag, så varför inte? Om standarden i trolltrådarna kan höjas så är väl det något som gagnar både dig och mig?
Visst så kan det finnas roliga och bra troll, men troll ligger i pk ihop med annat skit. och vad är meningen med ett troll forum? höja standarden hur då?
Citera
2012-01-21, 02:12
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Visst så kan det finnas roliga och bra troll, men troll ligger i pk ihop med annat skit. och vad är meningen med ett troll forum? höja standarden hur då?
Du hade ju flera förslag som jag tyckte lät riktigt bra.
Citat:
Man skulle kunna testa detta under en särskild prövoperiod, tex 3 månader. Sedan får man göra en utvärdering. Jag tror att det kan bli mycket bra.
Citera
2012-01-21, 14:49
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
https://www.flashback.org/t1749125

Så vad har din "forskning" angående sexuella minoriteter med Trollning att göra om jag får fråga?
Citera
2012-01-21, 15:17
Medlem
epost72s avatar
Nej jag gillar inte förslaget.
Antingen ska trådarna korgas, låsas eller ligga kvar.(beroende på kvalité)
De ska inte flyttas till ett Trollningsfora.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in