2012-01-08, 14:15
Medlem
UncleHarveys avatar
Det verkar vara stort motstånd från FB när det gäller förslag på hårda tag mot uppenbara trolltrådar. Kan man inte åtminstone ha en trollningssektion dit man flyttar trådarna om man inte vill radera dom?
Kvaliten har sjunkit de senaste åren helt klart, många tomtar som ska trolla och skriva "+1" och sån skit.
Citera
2012-01-08, 14:20
Medlem
TheGamers avatar
Dom kommer inte gå med på det då det skulle sänka standarden på Flashback, skulle bara locka till sig 15åringar som skriver Hubba bubba-trådar om fruntimmer med tuggummi i fittan - bara sorgligt att folk över arton ens kan skriva sånt.

99/100 trolltrådar är så urusla att man skulle vilja slå ut tänderna på fittan som skrev tråden.

Jag röstar ner för ett sånt förslag då det skulle locka till sig massa småungar som inte vet vad ordet trollning är.
Senast redigerad av TheGamer 2012-01-08 kl. 14:23.
Citera
2012-01-08, 14:27
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleHarvey
Det verkar vara stort motstånd från FB när det gäller förslag på hårda tag mot uppenbara trolltrådar. Kan man inte åtminstone ha en trollningssektion dit man flyttar trådarna om man inte vill radera dom?
Kvaliten har sjunkit de senaste åren helt klart, många tomtar som ska trolla och skriva "+1" och sån skit.

Ett speciellt troll-arkiv altså? Kul idé, men tvivlar på att det kommer ske.
Citera
2012-01-08, 14:31
Medlem
Protons avatar
Citat:
Annars finns det ju Laidback där det går att trolla mer eller mindre friskt?
Citera
2012-01-08, 14:39
Medlem
Enligt min förståelse så är laidback redan ett forum där man kan trolla.
Citera
2012-01-08, 16:09
Medlem
fritjofkonkass avatar
Varför ska man spara skiten? Tycker du att trolltrådar har något som helst bevarande- och läsvärde? Nej, radera skiten och lägg inte serverkraft på dem.
Citera
2012-01-08, 16:12
Medlem
Annars kan vi bara byta namn på papperskorgen till trollskogen.

Allvarligt talat tror jag inte någon troll forumdel skulle göra någon större skillnad. Det skulle fortfarande finnas lika många troll över hela forumet.
Citera
2012-01-08, 18:34
Medlem
UncleHarveys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Varför ska man spara skiten? Tycker du att trolltrådar har något som helst bevarande- och läsvärde? Nej, radera skiten och lägg inte serverkraft på dem.

Jag håller med men som du kanske märkt så raderas inte trolltrådarna så en trollsektion dit skiten flyttas är bättre än inget.
Citera
2012-01-08, 23:29
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Annars finns det ju Laidback där det går att trolla mer eller mindre friskt?

Eller inte...
Citera
2012-01-08, 23:34
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Citat:
Jag håller med men som du kanske märkt så raderas inte trolltrådarna så en trollsektion dit skiten flyttas är bättre än inget.
De trolltrådar som är ren skit raderas eller slängs. Sedan finns det inget förbud mot att trolla, och trolltrådar som klarar att hålla sig på den rätta sidan av Flashbacks regelverk slängs därför inte. Även trolltrådar kan leda till vettiga diskussioner.
Citera
2012-01-09, 00:05
Medlem
Mad monks avatar
Det går emot KFK-reglen.
Citera
2012-01-13, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Dom kommer inte gå med på det då det skulle sänka standarden på Flashback, skulle bara locka till sig 15åringar som skriver Hubba bubba-trådar om fruntimmer med tuggummi i fittan - bara sorgligt att folk över arton ens kan skriva sånt.

99/100 trolltrådar är så urusla att man skulle vilja slå ut tänderna på fittan som skrev tråden.

Jag röstar ner för ett sånt förslag då det skulle locka till sig massa småungar som inte vet vad ordet trollning är.
Ett problem här är ju när mods själva startar trådar som är kopior av trådar där man som du säger vill slå ut tänderna på TS.
Hur gör man med sådana trådar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in