2012-01-08, 09:34
Medlem
Hej.

Behöver inte gå in på något speciellt utan bara säga att jag har via en god vän ordnat jobb och boende i Stockholm. Jobbet är ett kundtjänst jobb och boendet ligger någonstans vid Älvsjö.

Har jag någon anledning att inte ta jobbet och flytta till stockholm eller ska man ta sin chans?
Mvh
Citera
2012-01-08, 10:01
Medlem
Zelogaths avatar
Det kan ju vi omöjligt svara på som inte känner dig; har du flickvän, familj, kompisar som betyder mycket för dig som du nu flyttar iväg ifrån?

Hur långt är det från där du bor nu?

Ett jobb är ju aldrig fel, och får du dessutom boende så har du ju en chans att starta ett liv i Stockholm serverat på silverfat.
Jag hade lätt tagit det!
Citera
2012-01-08, 10:02
Medlem
Eftersom det största problemet för folk verkar va att få boende i Sthlm när man väl fått jobb och du får båda sakerna serverade så varför inte.
Citera
2012-01-08, 10:24
Medlem
NTFSs avatar
Ett jobb är ett jobb, det är bara köra! Att bo i huvudstaden är väl ganska skönt det också.

lycka till !
Citera
2012-01-08, 11:04
Medlem
honesttogods avatar
är väl alltid schysst att röra på sig
Citera
2012-01-08, 14:36
Medlem
Johan_08s avatar
Har du fått jobb så bör du ju garanterat ta chansen, får känslan av att du är ung och många unga har inte denna chans.

Sen att bo i Älvsjö är ju inte helt fel, det är inte det finaste området men verkligen inte dåligt, nära till det mesta därifrån.
Citera
2012-01-08, 16:56
Medlem
Summerbirds avatar
Har DU ordnat jobb och boende, eller är det vännen som ordnat?

För om det är du som gjort det så borde du ju vilja ta det? Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in