2012-01-08, 17:10
Medlem
lingonsoppas avatar
Någon lirare avlägsnar sin flickväns huvud och börjar käka på det, ett brutalt yxmord och ett bombhot inom loppet av ett år. Vad är Skara för ställe egentligen?
Citera
2012-01-08, 19:42
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsoppa
Någon lirare avlägsnar sin flickväns huvud och börjar käka på det, ett brutalt yxmord och ett bombhot inom loppet av ett år. Vad är Skara för ställe egentligen?
En stad där allting händer, vi hade för övrigt mordbrand för några år sen (någon fjuttade eld på allt nere i en källare) sen var det en gubbe som stack ner en annan mitt på gatan
här såg jag tom när snutarna fotade den blodiga tröjan.

Och ps 4 av dessa 5 saker som både du och jag har nämnt har inträffat här på Valhall
dvs bombhot, kannibalism, mordbrand och knivdåd, blir inte förvånad om det är mer skit som har hänt här.

Nu vet jag varför bostadsrätten var så jävla billig när morsan köpte den åt mig för flera år sen
(1000 bagis för en 1a på 43,5kvm)
Citera
2012-01-09, 05:47
Medlem
Saytons avatar
Vart fan har man flyttat egentligen?
Antar att det är så tråkigt här att folk får underhålla sig själva bäst de kan. Är väl bara en tidsfråga innan det slår slint för en annan.
Citera
2012-01-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sayton
Vart fan har man flyttat egentligen?
Antar att det är så tråkigt här att folk får underhålla sig själva bäst de kan. Är väl bara en tidsfråga innan det slår slint för en annan.
Pojken som slogs ihjäl och dumpades i gödsel brunnen..kanibalen...yxmord...bombhotet...sen i övrigt är folk mycket dåliga i trafiken i Skara,inte många som kan regler lr skiter it... finns mycket droger och missbruk som över hela skaraborg
Citera
2012-01-11, 19:57
Medlem
MajorMongos avatar
Två ungdomar anhållna.

http://nlt.se/startsidan/lanet/1.149...na-for-bombhot
Citera
2012-01-11, 20:12
Medlem
Någon som vet vilka de misstänka är?
Citera
2012-01-12, 15:41
Medlem
Någon här måste ju veta vilka det är,

Dom misstänkta är födda 1995 & 1993 enligt SKLT.
Citera
2012-01-13, 03:58
Medlem
foggymindss avatar
Inget nytt om vad det kan vara för skitungar?
Jag menar, Skara är en liten stad, folk snackar en del.
Senast redigerad av foggyminds 2012-01-13 kl. 04:48.
Citera
2012-01-13, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foggyminds
Inget nytt om vad det kan vara för skitungar?
Jag menar, Skara är en liten stad, folk snackar en del.
det kan ej ta så lång tid tror jag för någon måste ju märka att någon saknas och bara helt plötsligt försvinner
Citera
2012-01-13, 10:45
Medlem
Ny sitter tydligen en 96 som har sin hemadress i Västmanland anhållen i Lidköping,

http://nlt.se/startsidan/lanet/1.149...en-for-bombhot

Ytterligare en pojke, född 1996, anhölls på torsdagskvällen misstänkt för att ligga bakom den falska bomben i Skara.
Vid halv två-tiden på torsdagseftermiddagen anhölls en person, född 1996, i sin frånvaro. Pojken anträffades under kvällen på sin hemadress i Västmanland och sitter nu anhållen i Lidköping, skäligen misstänkt för försök till grov utpressning.

Vad är detta för trio, Kommer det bli några mer misstänkta kanske
Citera
2012-01-14, 17:43
Medlem
Läste detta på Sverigesradio idag

Citat:
18-åring begärs häktad för falsklarm

En av de tre som anhållits misstänkta för det falska bombhotet i Skara begärs nu häktad. Det är en 18-åring som tidigare är känd av polisen.
18-åringen är misstänkt för försök till utpressning, falskt larm i två fall och försök till grov utpressning. Häktningsförhandlingar kommer att hållas i helgen.
15-åringen har enligt polisen släppts nu i eftermiddag och 16-åringen har Socialtjänsten tagit hand om men misstankarna mot dem kvarstår.
Det var natten mellan lördag och söndag nu i helgen som någon ringde in en anonymt hot till polisen om en bomb placerad på Valhallagatan i Skara och ett krav på 500 000 kronor. Bomben visade sig bara vara en låda med sladdar.

Källa: http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4907366
Citera
2012-02-29, 08:40
Medlem
Tonårspojkar åtalade för falskt bomblarm.
http://www.expressen.se/gt/tonarspoj...lskt-bomblarm/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in