2012-01-08, 13:06
Medlem
Just av orsaken att man inte kan slå tillbaka (eller kan kan man) men jag har inte lust att 100 white knights ska dyka upp vilket troligtvis slutar med att man får rejält med stryk. Hade jag gått till vakten och fått henne utkastad på två röda.

Vakter tvekar inte för kasta ut tjejer när dom beter sig som drägg. Har fått flera tjejer utkastade som har kastat drinkar hit, bitchslapat dit, puttat osv. Det är mycket bättre än bråka för då blir dom separerade från sin grupp med vänner och får så fint åka själv. Har du tur blir hon våldtagen och då förstår hon att allt började med just det där onödiga slaget.

Payback's a bitch.
Citera
2012-01-08, 13:51
Medlem
fskers avatar
Pick your fight.... vet man att man garanterat kommer torska så ska man inte slå första slaget. Jag har blivit sparkad i pungen och slagen av brudar flera gånger och nu är jag trött på det, så jag har inga som helst problem med att sitta i mount på en tjej och mata sönder henne.
Citera
2012-01-08, 14:50
Medlem
Två alternativ, antingen sänka bruttan direkt på plats, som många tidigare har sagt så spelar det ingen roll vilket kön personen tillhör. Alternativ två skulle ha varit att greppa pissludret i nackskinnet, släpat henne till vakterna, förklarat situationen lugnt och sansat för att sedan återvända in med tom blåsa och törstande hals.
Citera
2012-01-08, 15:10
Medlem
Det är rätt att slå tillbaka men det kan vara jävligt dumt att göra det, helt plötsligt står du där och blir slagen av 10 white knights som ska försvara denna fagra mö i hopp om att få lite fitta.

Jag skulle iaf inte ingripa om en kille bestämde för att ge tillbaka mot en sån subba, såvida han verkligen inte spöade skiten ur henne.
Citera
2012-01-08, 15:19
Medlem
partybromss avatar
hade nog inte sänkt henne, men en lavett hade gjort susen.
Citera
2012-01-08, 17:40
Medlem
Palawanis avatar
Jag tycker som tjej att det hade varit på sin plats att din kompis hade slagit tillbaka!
Dock tror jag att en lavett hade räckt för att markera eftersom killar oftast är större och starkare så ett knytnävsslag hade blivit lite overkill.

Eftersom jag själv inte går på och slår andra människor på detta sätt så tycker jag att det är helt i sin ordning att ni killar slår tillbaka. Som konstaterat kan tjejer bete sig riktigt fittigt men ändå få hjälp av white knights trots att de gjort fel och det är helt sjukt.

Jag har hört om min pojkväns kompis (tjej) som blev slagen med ett knytnävsslagg i ansiktet helt oprovocerat och detta är fel vilket de flesta håller med om men varför skulle det motsatta inte vara fel?

Köper inte riktigt att man aldrig ska höja handen mot en tjej för vissa brudar utnyttjar det som fan.

Därför säger jag alltid till mina killkompisar att om det kommer någon brud som beter sig så, så slår jag åt dem
Citera
2012-01-08, 17:43
Bannlyst
Ovanligt att tjejer beteer sig som apor på krogen, verkligen.

Detta lands feminism har förstört otroligt mycket. Kvinnan tror hon är någon jävla gudinna.
Citera
2012-01-08, 18:02
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltRandomSnubbe
Vad fan gör man när en tjej beter sig så där? Är det Ok att slå tillbaka? Eller vad fan gör man?
Man ger dem en örfil naturligtvis. Om bruden dessutom har slagit först så är det bara att slappa till med full kraft. Håll inte tillbaka.

För inspiration:
http://www.youtube.com/watch?v=QQwQ8AW_WYc
Citera
2012-01-08, 18:11
Bannlyst
Jag själv hade sett det som min moraliska rätt att sänka subban, men hade förmodligen svalt stoltheten och låtit bli av juridiska skäl.
Citera
2012-01-08, 18:17
Medlem
Krehs avatar
Man slår tillbaka. Det är det enda som är moraliskt och principiellt försvarbart. Tjejer kommer ju att fortsätta slåss i all evighet om ingen någonsin slår tillbaka.
Citera
2012-01-08, 19:41
Medlem
DumleDancos avatar
Har aldrig varit i ett enda slagsmål under hela mitt liv och i det här fallet skulle jag nog vara alldeles för chockad för att göra något. Men nog fan har man rätt att slå tillbaka med samma mynt. Att det å andra sidan kan vara dumt att göra det är en annan femma.

Har aldrig förstått varför man skulle göra skilland på män och kvinnor. Vi är alla människor. Visst finns det svaga och starka människor. Men om en svag person startar ett slagsmål i tron att h*n kommer slippa konsekvenser på grund av sin svaghet så är det väl ett ännu större skäl att slå tillbaka.

Om en kille på 50 kg helt oprovocerat skulle sparka Mike Tyson på pungen skulle jag knappast rusa in och hjälpa han (om inte hans liv var i fara). Varför skulle det vara någon skillnad om en tjej gjorde det?

Det enda undantaget är väl om personen av någon anledning ej kan rå för sina gärningar. Exempelvis om det är ett barn som gör det eller om personen lider av något mentalt handikapp och inte riktigt är där. Men att anta att alla kvinnor är mentalt efterblivna och ej kan stå för sina handlingar faller mig inte riktigt i smaken.

Så jo din kompis har enligt mig all rätt att ge henne en örfil tillbaka. Att det skulle vara dumt att örfila en kvinna i en klubb full med berusade män är en annan femma.
Citera
2012-01-08, 19:50
Medlem
Strangerzs avatar
Om ni vill att folk ska få konsekvenser för att dom slår er så är det bara att anmäla. Som sagt så är det bara fel att slå någon i över huvud taget. Det är inte rätt alls. Du är inte bättre själv heller om du slår tillbaka.

Jesus fucking Christ...

Edit; Eftersom ni skriver att folk ska bli slagna tillbaka efter att man själv blivit slagen så måste ni ju förstå att det är fel att personen slog er. Annars så skulle ni inte slå tillbaka. Men när då du ska slå den personen som slog dig - på vilket sätt ger det dig rättighet att slå tillbaka, när du dessutom förstår att det är fel?
Senast redigerad av Strangerz 2012-01-08 kl. 20:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in