Citat:
Ursprungligen postat av mephomannen
min penis är 12,5 cm lång, och 12 cm i omkrets...
!
Dude, du har nog större än jag har.
Det är ju alltid pinsamt att snacka sånt här, har själv polare här på forumet som jag aldrig pratat sånt med men vafan. Varför inte liksom?
Jag har också varit deppig, är ungefär samma ålder som dig. Men jag är också rätt tjock (undrar om det inte blivit så pga mobbingen efter gympan pga just detta ämne.. yes.. that really happens)
Jag har många gånger kollat efter övningar och grejer för att den ska kunna bli lite större, vet inte om dom funkar så jag vågar inte riktigt pröva för jag vill ju inte ta sönder den.
Men ja, lär dig slicka är ju första rådet... en brud som får en orgasm på något sätt brukar oftast vara en glad brud.
Sen så borde ju inte ett förhållande ta slut pga en sån sak, då är det ju verkligen inget bra förhållande ändå och då kan du vara glad att slippa det.
Själv bor man i en liten stad och har länge försökt att inte knulla runt direkt just bara för den här saken.. och jag börjar tröttna. Jag börjar snarare bli arg än trött på livet, hellre knulla alls än att sitta hemma och gråta.. eller vad säger du?
NU RYCKER VI UPP OSS FÖR FAN!