• 4
  • 5
2012-01-30, 10:15
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedShit
Ja vi har det sååå jävla lätt när ni killar så jävla porrskadade. Plastikopererar man sig är man tragisk, har låg självkänsla, fejk osv osv ändå runkar ni till alla kändisar/porrstjärnor som är plastikopererade från topp till tå o tkr de är så perfekta o tror de är äkta herregud, ni är patetiska

Jag kan bara tala för mig själv, men ser jag att en tjej har sillisar slaknar jag direkt. Hellre imperfekt men naturlig Alla är inte porrskadade.

Tror mer att det är tjejerna som triggar varandra. Tjejen i trådstarten brydde sig kanske om vad hennes tjejkompisar tyckte?
Det blev "pinsamt" med sexet, inför vem blev det pinsamt? För att hon inte kunde skryta bland kompisarna om hans rejäla kuk med gott samvete?
Citera
2012-02-18, 11:32
Medlem
LeeroyXs avatar
Det är väl inte så värst litet? Ryck upp dig nu
Citera
2012-02-18, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeeroyX
Det är väl inte så värst litet? Ryck upp dig nu

Nej, det är okej. 12-14 skulle jag gissa är idealet för mig, annars får jag ont och det blir mindre sex... Tro mig.
Citera
2012-04-01, 05:33
Medlem
Zkinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephomannen
min penis är 12,5 cm lång, och 12 cm i omkrets...
!
Dude, du har nog större än jag har.

Det är ju alltid pinsamt att snacka sånt här, har själv polare här på forumet som jag aldrig pratat sånt med men vafan. Varför inte liksom?

Jag har också varit deppig, är ungefär samma ålder som dig. Men jag är också rätt tjock (undrar om det inte blivit så pga mobbingen efter gympan pga just detta ämne.. yes.. that really happens)

Jag har många gånger kollat efter övningar och grejer för att den ska kunna bli lite större, vet inte om dom funkar så jag vågar inte riktigt pröva för jag vill ju inte ta sönder den.
Men ja, lär dig slicka är ju första rådet... en brud som får en orgasm på något sätt brukar oftast vara en glad brud.

Sen så borde ju inte ett förhållande ta slut pga en sån sak, då är det ju verkligen inget bra förhållande ändå och då kan du vara glad att slippa det.

Själv bor man i en liten stad och har länge försökt att inte knulla runt direkt just bara för den här saken.. och jag börjar tröttna. Jag börjar snarare bli arg än trött på livet, hellre knulla alls än att sitta hemma och gråta.. eller vad säger du?

NU RYCKER VI UPP OSS FÖR FAN!
Citera
2012-04-01, 06:21
Medlem
Jag tycker faktiskt inte att storleken spelar nån roll. Det finns ställningar som kan göra vaginan lite tajtare och penetration djupare. Finns också ställningar för tjejer med små vaginor som gör den mer större så en stor penis kan får plats.
T.ex när en kille med en liten penis gör doggy han får ha sina ben utanför och tjejens inne då bli vaginan lite tajt och penisen ska verka större. Finns några sexeducation videos du kan kolla.
Citera
2012-04-02, 22:57
Medlem
Ryck upp dig för fan. Jag ser bra ut, lång och grann muskulös kropp. Har en liten jävla kuk och är oskuld. Jag har en kuk på 13 cm, 14 om jag fuskar lite med mätningen. Jag bryr mig inte så mycket om det egentligen men min är verkligen pinnasmal. Inte ens vågat kolla omkretsen. Fan det är porren som gjort oss korkade.

Det är tjejen det är fel på inte dig!!
Citera
2012-04-11, 22:38
Medlem
Bzzs avatar
Tro mig.
Det finns män som tycker det är en stor fördel att inte ha sex!
Frihet!
Citera
2012-04-14, 00:11
Medlem
Soldier9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephomannen
min penis är 12,5 cm lång, och 12 cm i omkrets...

HAHA seriöst!! Det är inget konstigt med den längden, hade du sagt 8 cm hade jag förstått det men nu är du bara löjlig.
Citera
2013-05-25, 14:47
Medlem
http://nutritionfacts.org/2011/09/15...maller-penis/?
Citera
2013-05-25, 21:38
Medlem
Börja styrketräna istället. Nu menar jag inte lite hobby träning, utan verkligen gå in för det. Strikt kost, träning och sömn. Så får du tankarna på något annat.
Citera
2013-05-25, 23:11
Medlem
Det här kommer inte alls hjälpa dig just nu, men troligtvis i längden: skit i det du inte kan förändra. Din längd, skostorlek, penisstorlek. Omöjligt, bara att acceptera. Vad du kan förändra är din sexteknik, slicka, pulla, kåta upp tjejen utanför sovrummet, läs, titta på nyheterna, bli en intressant person, lär dig ragga. det är saker du kan förändra.
Citera
2013-05-25, 23:32
Medlem
Ett år gammal tråd, tror nog att lillsnorre fått sina råd och gått vidare.

Eller kanske ska säga att jag har liknande storlek, och jag har inga problem med det.
Det finns fler sätt att stimulera en kvinna än bara vaginal penetrering.
NU kan du gå vidare!
Senast redigerad av Insertbackspace 2013-05-25 kl. 23:34.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in