2016-11-26, 05:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
triple h dök upp och förråde seth rollins goldberg vann över brock lesnar finn balor är på g och chris jericho är den som gär dagens wrestling sevärd

- När dök Triple H upp senast? Måste varit flera månader sen?

- Väldigt konstigt att de lät Goldberg vinna över Brock Lesnar på runt 90 sekunder. Brock som krossat allt motstånd och även vann The Undertaker på Wrestlemania och stoppa hans win streak förlorar på ett så otroligt förnedrande sätt.(Men antar att de måste skaka om WWE och skapa spänning då och då,och då måste de göra sådana saker som upprör/förvånar publiken).

- Väldigt kul att Finn Balor är på G. Tycker att han har kanske den bästa entrén av alla wrestlers.

- Du måste driva när du säger att Chris Jericho för dagens wrestling sevärd? Han är den absolut sämsta och tråkigaste och torraste wrestlern som någon sin varit med i hela wrestlingvärden. Jag tror inte jag Hatar/ogillar någon annan wrestler så mycket. Måste alltid spola fram när han visas.Det är en människa jag verkligen inte tål(som wrestler/hans karaktär alltså ,känner inte honom privat).

- Undrar ifall någon vet vad som hände med Sting? Han kom tog över och sedan bara försvann?

- Måste säga att det är skönt att WWE slutat satsa så mycket på Roman Reigns. Tycker han är sjukt tråkig.
Citera
2016-11-27, 22:23
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HHirsh

- Väldigt konstigt att de lät Goldberg vinna över Brock Lesnar på runt 90 sekunder. Brock som krossat allt motstånd och även vann The Undertaker på Wrestlemania och stoppa hans win streak förlorar på ett så otroligt förnedrande sätt.(Men antar att de måste skaka om WWE och skapa spänning då och då,och då måste de göra sådana saker som upprör/förvånar publiken).

- Väldigt kul att Finn Balor är på G. Tycker att han har kanske den bästa entrén av alla wrestlers.

- Du måste driva när du säger att Chris Jericho för dagens wrestling sevärd? Han är den absolut sämsta och tråkigaste och torraste wrestlern som någon sin varit med i hela wrestlingvärden. Jag tror inte jag Hatar/ogillar någon annan wrestler så mycket. Måste alltid spola fram när han visas.Det är en människa jag verkligen inte tål(som wrestler/hans karaktär alltså ,känner inte honom privat).

- Undrar ifall någon vet vad som hände med Sting? Han kom tog över och sedan bara försvann?

- Måste säga att det är skönt att WWE slutat satsa så mycket på Roman Reigns. Tycker han är sjukt tråkig.

Sting har väl slutat? Blev invald i hall of fame och tackade för sig. Synd att han inte fick sin match mot Undertaker på wrestlemania.

Håller med dig angående Brock vs Goldberg. Grym promo av brock, hade förväntat mig mycket mer av den matchen. Det skulle varit betydligt jämnare och våldsammare, brock som fuskar och slår Goldberg med stolar och senare ger Goldberg tillbaka med samma mynt. Gärna lite blod och liknande.

Att bara låta Goldberg krossa och förnedra Brock ser jag ingen bra anledning till. Man ska vara rädd om sin stora stjärna Brock lesnar. okej om Goldberg fått vinna, men skulle som sagt varit efter en riktig hård match.
Citera
2016-11-27, 23:41
Bannlyst
Citat:

so you dont dig IT you stupid idiot
Citera
2016-12-05, 16:24
Medlem
Citat:

Du gillar wrestling, här är något för dig https://www.youtube.com/watch?v=S2o6caYK8CY
Citera
2016-12-05, 22:57
Medlem
Ingen som uppmärksammat att WWE kommer till Sverige i Maj?!
Citera
2016-12-05, 23:02
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niding
Ingen som uppmärksammat att WWE kommer till Sverige i Maj?!
jag kommer vara där och ropa midget till alla brottare som är kortare än mig.
Senast redigerad av braveh 2016-12-05 kl. 23:20.
Citera
2016-12-06, 00:47
Medlem
-Mystics avatar
Hmm är lite sugen faktiskt, men antar att det är en vanlig "house show" och inte varesig Smackdown eller Raw?
Citera
2016-12-12, 23:42
Bannlyst
Ja vi lär nog inte se john cena eller brock lesnar iallafall
Citera
2016-12-16, 01:51
Bannlyst
Va???? Kommer verkligen WWE till Sverige?!?!? Varför har de inte gjort någon reklam om de alls? Antar att ingen i Sverige vet detta ännu! Men är det någon som vet ifall det kommer att vara Monday Night Raw eller Friday Night Smackdown? Alltså kommer det att vara en hel show?? Visas på tv o.s.v?Kommer The Undertaker,John Cena,Brock Lesnar,Triple H att vara där??
Citera
2016-12-16, 06:41
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomeStone
Va???? Kommer verkligen WWE till Sverige?!?!? Varför har de inte gjort någon reklam om de alls? Antar att ingen i Sverige vet detta ännu! Men är det någon som vet ifall det kommer att vara Monday Night Raw eller Friday Night Smackdown? Alltså kommer det att vara en hel show?? Visas på tv o.s.v?Kommer The Undertaker,John Cena,Brock Lesnar,Triple H att vara där??

Infon har varit ute ett tag på nätet. Lär inte bli så mycket tevereklam för det här i Sverige och för WWE är det ju som vilken utlandsshow som helst. Det lär knappast vara raw eller smackdown.

Här kan du läsa lite mer

https://www.axs.com/se/events/328978/wwe-live-tickets

Många stora stjärnor som står med, vore lite kul o se Randy Orton, bray Wyatt m fl.

Hovet är en fin arena som tar in "lagom" många, hellre ett fullt hovet än ett glest globen.

Tydligen känsligt att ta med sig paraplyer
Citera
2016-12-19, 00:05
Medlem
Dietzmas avatar
Vet någon var man kan köpa WWE paycards till WWENetwork? Måste ha snarast, mitt kort har slutat fungera av någon anledning!!!
Citera
2016-12-22, 04:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Infon har varit ute ett tag på nätet. Lär inte bli så mycket tevereklam för det här i Sverige och för WWE är det ju som vilken utlandsshow som helst. Det lär knappast vara raw eller smackdown.

Här kan du läsa lite mer

https://www.axs.com/se/events/328978/wwe-live-tickets

Många stora stjärnor som står med, vore lite kul o se Randy Orton, bray Wyatt m fl.

Hovet är en fin arena som tar in "lagom" många, hellre ett fullt hovet än ett glest globen.

Tydligen känsligt att ta med sig paraplyer

Ja det var tydligen en utlandsshow och ingen Raw eller Smackdown. Dock undrar jag hur en vanlig utlandshow är/ser ut? Vad ingår? Är det inte exakt samma som Raw eller Smackdown bara att de inte sänder det på tv? Eller vad är skillnaden?

Men fan att de bästa platserna är slut.De tog slut direkt.Man vill ju vara ringside nu när man har chansen.Tvekar att de kommer att besöka Sverige igen,eller inte på väldigt väldigt länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in