Citat:
Ursprungligen postat av
nevlec
triple h dök upp och förråde seth rollins goldberg vann över brock lesnar finn balor är på g och chris jericho är den som gär dagens wrestling sevärd
- När dök Triple H upp senast? Måste varit flera månader sen?
- Väldigt konstigt att de lät Goldberg vinna över Brock Lesnar på runt 90 sekunder. Brock som krossat allt motstånd och även vann The Undertaker på Wrestlemania och stoppa hans win streak förlorar på ett så otroligt förnedrande sätt.(Men antar att de måste skaka om WWE och skapa spänning då och då,och då måste de göra sådana saker som upprör/förvånar publiken).
- Väldigt kul att Finn Balor är på G. Tycker att han har kanske den bästa entrén av alla wrestlers.
- Du måste driva när du säger att Chris Jericho för dagens wrestling sevärd? Han är den absolut sämsta och tråkigaste och torraste wrestlern som någon sin varit med i hela wrestlingvärden. Jag tror inte jag Hatar/ogillar någon annan wrestler så mycket. Måste alltid spola fram när han visas.Det är en människa jag verkligen inte tål(som wrestler/hans karaktär alltså ,känner inte honom privat).
- Undrar ifall någon vet vad som hände med Sting? Han kom tog över och sedan bara försvann?
- Måste säga att det är skönt att WWE slutat satsa så mycket på Roman Reigns. Tycker han är sjukt tråkig.