Troligtvis har det med adrenalinutsöndringen som uppstår i kroppen när han blir nervös. Denna gör att hans erektion sviker. Har hänt mig ett antal gånger med min nya flickvän men efter att ha pratat med henne om det osv så börjar det gå mycket bättre nu. Normalt sett hade det nog gått över mycket fortare för min del, men min flickvän var inte alls framåt utan väntade mest på att "det skulle hända något", vilket gjorde att jag lade ALL min fokus de första gångerna vi skulle ha sex på att fundera varför min kuk inte reste sig. Om du vill ha sex med honom så säg att du är beredd att försöka om och om igen tills det funkar, det kan lugna honom rättså mycket!
Säg inte heller som min flickvän gjorde EFTER att min kuk hade slaknat; "Jag vill ha din kuk i mig NU" Det gav mig sjuk prestationsångest :P Snacka mindre, ta på honom utanför byxorna redan under förspelet, sug honom lite först så han får lite stimulans på kuken. Svårt att ha stånd om förspelet är för lågnt, det är rätt avtändande att hålla på för länge liksom...
PRATA MED DIN PARTNER OCH FRÅGA VAD HAN KÄNNER!!!