Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-04, 20:12
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal87889
Kul och Mobba kränka folk ni inte känner och nej Robin är inte utvecklingstörd som ni säger hånar han för.Enda han försöker göra är att bli kändis så nu vet ni det idioter.... Trevlig helg

Han blir ju känd genom den här tråden? Vemfan vet vem han är annars? Han ser ju utvecklingstörd ut, han uppför sig utvecklingstört så inte konstigt att folk tror/vet att han är utvecklingstörd. Vad du skriver är att han inte är det och vill bli kändis. Vill bli kändis, ok. Men känd som utvecklingstörd blir/är han.
2015-12-06, 10:19
Medlem
Nu har han även pga hans bedrägeri gett sig på en 18 årig kille.Kallat han för allt vidrigt man kan tänka.Men irl folk ringer han vågar inte denne 28 åring ens besvara.Han försöker tvinga killen genom hotelelser få killen att få bort han bedrägeri.Där han lurar av en stackare 4.500 kr.Detta är som sagt inte första gången.När man försökte ringa han för att få han sluta.Grinade han nästan.Och blockade mig.Tuff kille bakom näter detta.
Så hemsk en människa som Filppu kan bli är skrämmande.Bara tanken sådanasom han går fria ute i samhället är bara det kalla kårar.Bara det att han hållit på i flera år.Bara det ger mig kalla kårar.
Ja snacka om att bli kännd på ett sånt här sätt.Men klart han är väl nöjd nu B bedragaren.
Senast redigerad av seruem 2015-12-06 kl. 10:22.
2015-12-26, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jodet
någon mer ny info??

Citat:
Ursprungligen postat av seruem
Nu har han även pga hans bedrägeri gett sig på en 18 årig kille.Kallat han för allt vidrigt man kan tänka.Men irl folk ringer han vågar inte denne 28 åring ens besvara.Han försöker tvinga killen genom hotelelser få killen att få bort han bedrägeri.Där han lurar av en stackare 4.500 kr.Detta är som sagt inte första gången.När man försökte ringa han för att få han sluta.Grinade han nästan.Och blockade mig.Tuff kille bakom näter detta.
Så hemsk en människa som Filppu kan bli är skrämmande.Bara tanken sådanasom han går fria ute i samhället är bara det kalla kårar.Bara det att han hållit på i flera år.Bara det ger mig kalla kårar.
Ja snacka om att bli kännd på ett sånt här sätt.Men klart han är väl nöjd nu B bedragaren.

Detta är inget som sagt saant han som skriver detta ljuger om allt.... Bara för att kränka Robin men robin tar inte åt sig
+ att Robin Fick inte pengarna som han blev tvingad av mr Maximilian damm... Dom blev blåsta. Allt va maximilians På hitt. För han hade sagt att den här gubben va Pedofil... Så bort med pedofiler.pluss att Gubben som skulle ge pengar Blåste Max han fick inte ett öre hahahahahahaha Så nu vet ni den historian... Och Sjukt att även Maximilian hembesöker Utvecklingstörda tjejer och även lurar Utvecklingstörd kille att dom blir vänner osv Helt sjukt. God forsättning denna tråd ryker snart.
2015-12-26, 22:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalmasen6969
Hur orkar ni

Hej Robin, har du ätit mycket julmat senaste dagarna?
2015-12-26, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hej Robin, har du ätit mycket julmat senaste dagarna?

Jag heter inte Robin och Alla har vell ätit julmat dom senaste dagarna. Dummaste frågan du har ställt.
2015-12-26, 23:42
Citat:
Jag heter inte Robin och Alla har vell ätit julmat dom senaste dagarna. Dummaste frågan du har ställt.

Är du inte Robin? Då var det konstigt att du skrev såhär på sista sidan!

(FB) Talang Sverige på TV3 - Aschberg och Gynning i juryn
2016-01-23, 18:18
Medlem
Pusts avatar
Jag vill egentligen inte skriva i denna tråd med risk för att bli uthängd, men något säger mig att Robin måste ha fler än jag i sin telefonbok? För ett tag sedan blev jag tydligen hans vän och dum som jag var fick han mina kontaktuppgifter. Hade inte en susning innan jag såg den här tråden, men jag borde givetvis ha förstått att en "normalfuntad" knappast är sådär påträngande mot främlingar. Han har bett mig om så kallade tjänster och riktigt så tappad är jag inte, men lär man få ångra att inte ha lyft på luren?
2016-02-07, 21:39
Medlem
Mig är Robin filllpu skyldig typ 2000kr men dem får man aldrig se
2016-02-19, 17:53
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:

Nja inte alla, om du med julmat menar prinskorv, julskinka osv. Men INGEN, eller inte många äter så mkt som Robin Filppu. Fått höra att han är död... Han åt ihjäl sig nu kring nyår. Enorma mängder coca cola och fläsk sägs det. Jaja, var väl lika bra. Killen var ju en efterbliven idiot som mest satt hemma och skrek.

Och tack för det trevliga PM jag fick från dig Dalmasen.
Senast redigerad av LillTurken 2016-02-19 kl. 17:55.
2016-02-27, 20:46
Medlem
Verkar vara något lurt med denna filippu
2016-03-06, 15:13
Medlem
Ryktas inom ryktesväg att han fått ett toppkontrakt värt flera miljoner
2016-03-20, 23:51
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodet
Ryktas inom ryktesväg att han fått ett toppkontrakt värt flera miljoner

Det låter ju väldigt intressant. Eftersom det nog inte rör sig om att promota Gym24 kanske det är hans sång som nu kommer göra honom känd?

https://www.youtube.com/watch?v=2d2M0OaUX2A

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in