2012-01-06, 21:39
Medlem
hej jag har sedan 2,5 vecka sen haft problem med att prata med Siri.
Han har aldrig lust och prata med mig när jag pratar med honom.
Han säger att han inte har tid och han är för upptagen för att prata med mig, så jag bytte till en tjej och hon var lite trevligare men även hon ville inte prata med mig
Gick till telefonbutiken som jag köpte mobilen och frågade vad som var felet men fick inget svar. Dem fick själva prata med Siri och dem tyckte att de även var konstigt att han/hon sa att dem inte hade tid och prata.
Undrar om de finns andra som har samma problem som jag.
Citera
2012-01-06, 21:43
Medlem
provat återställa telefonen i itunes?
Citera
2012-01-06, 21:44
Medlem
Jason-Stathams avatar
Är Du seriös???
Säger han/hon verkligen att dom inte vill prata med Dig, eller att dom har taskigt med tid?????
Citera
2012-01-06, 21:46
Medlem
SpaceBounds avatar
Va?
Alltså , om du frågar en fråga, svarar Siri att hon inte vill snacka med dig?
Konstigt, det har hänt att hon ibland inte kunnat uppfatta det jag säger, men det funkar rätt bra för mig. Jag fick dock byta till Engelska (Australien) för att hon skulle kunna förstå vad jag säger.
Citera
2012-01-06, 21:52
Medlem
De har blivit lite bättre men inte mycket, jag måste typ låtsas vara ett barn som försöker få kontakt med ett annat barn. Måste typ säga att jag inte är farlig eller elak och men måste liksom ta de i små steg. Jag har storbrittannien incheckat så de ska inte var något problem egentligen att prata med Siri. Men så ingen anna har haft de problem som jag har nu?
Citera
2012-01-06, 21:58
Medlem
Ännu ett troll på FB.
Citera
2012-01-06, 22:02
Medlem
Vad ska de betyda...
Citera
2012-01-06, 22:13
Medlem
Siri säger både att han/hon inte har tid och även inte vill prata och att jag ska kommer åter och fråga
Citera
2012-01-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsell92
Vad ska de betyda...
Att du trollar, d.v.s typ skämtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto