2012-03-24, 20:01
Medlem
Ilmatars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps870
Ikväll är det tydligen fest i huset. Börja lacka ur på att snuten har haft en helikopter ovanför Bandidos villan den senaste timmen och att snuten tydligen stängt av Häradsvägen och leder upp trafiken på smågatorna precis utanför mitt hus. Inte ok att skicka upp all trafik från Häradsvägen på smågator. Snart sätter jag upp en egen vägspärr här utanför.

Jahaja, visste väl att man skulle hitta orsaken till avstängningarna här på FB, och det förklarar också anledningen till supporterklubben med tröjorna som hängde på radhusparkeringen i närheten. Antar att deras namn inte stod med på gästlistan, då de inte kom förbi "dörren" i form av farbror blå....
Citera
2012-03-24, 20:10
Medlem
ps870s avatar
Fyra personer gripna i anslutning till festen. www.polisen.se/Stockholms_lan/sv/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2012-03-24-1710-Kontroll-personfordon-Huddinge/ Seden några timmar är det äntligen lugnt på min gata, men nere vid huset är det kanske mer drag.
Snuten lyckades reta upp flera boende i området med sitt agerande, so far har Bandidos aldrig stört mig men Polisen har lyckats irritera mig ett flertal ggr med sitt agerande runt huset...
Senast redigerad av ps870 2012-03-24 kl. 20:14.
Citera
2012-03-24, 20:52
Medlem
johnjohns avatar
Så Bandidos är bra och snuten dålig??
Hoppas skiten brinner ner med alla inne.
Skicka räkningen på polisinsatsen till Bandidos.
Citera
2012-03-24, 22:39
Medlem
ps870s avatar
Jag försvarar inte B. men snutens kukmäteri stör mig. Snuten hade kunnat handlat på ett annat sätt och därmed stört mindre. Jag har t.ex svårt att se behovet att en helikopter i två timmar hovrande på samma ställe om det inte handlar om att mäta kuk.
Citera
2012-03-24, 23:40
Bannlyst
Citat:
Jag försvarar inte B. men snutens kukmäteri stör mig. Snuten hade kunnat handlat på ett annat sätt och därmed stört mindre. Jag har t.ex svårt att se behovet att en helikopter i två timmar hovrande på samma ställe om det inte handlar om att mäta kuk.

Det måste ha varit ena jäkla kukar hängandes från helikoptern, måste ha varit jämt skägg också då det tog 2 timmar att avgöra.
Citera
2012-03-25, 08:28
Medlem
Citat:

Underbart.Det här är precis det man vill Snuten ska arbeta med.Om du har problem med det så får du väl flytta då.Eller anar jag en viss rädsla för att du själv harvar i samma loserträsk..
Citera
2012-03-25, 08:50
Medlem
Citat:

Perfekt insats av polisen. Glädjer mig mycket. Svennebanan gnäller för att det är för mycket bilar runt tomten i 2 timmar. Suck.
Citera
2012-04-23, 09:10
Medlem
Jumalautas avatar
Dags igen!

http://www.svd.se/nyheter/stockholm/bandidos-lokal-till-salu_7076871.svd
Citat:
När en villa i Snättringe går under auktionsklubban kan det sätta punkt för mc-gänget Bandidos tid i Huddinge.

Kan loto och ilsken kanske kommentera det hela, ni brukar ju sitta med grym "förstahandsinformation" när det gäller Bandidos och deras läckra klubbhus.
Citera
2012-04-23, 13:38
Bannlyst
Hur länge hade Bandidos tillträde till denna villa?
Citera
2012-04-23, 15:23
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejaH
Hur länge hade Bandidos tillträde till denna villa?
Början av januari i år om man ska gå efter vad som står i trådstarten.

Huset tillhör en K*rl L*nnartsson som tydligen blivit tvungen att ställe litet grejer till Bandidos förfogande. Utöver huset en gammal avdankad merca om jag minns rätt.
Senast redigerad av Jumalauta 2012-04-23 kl. 15:25.
Citera
2012-04-24, 19:28
Medlem
Jumalautas avatar
Huset i Snättringe såldes idag för 4 milj. kr. Köpare var Huddinge kommun som lade det enda budet och fick huset nästan 20 procent under värderingen (4,7 milj. kr). Fetknopparna hade inget att sätta emot men gormade litet i auktionslokalen att de skulle "ha igen sin Jacuzzi".

Den 25 maj ska de vara ute ur huset. Bandidos verkar jävligt rika....
Citera
2012-06-20, 23:11
Medlem
snorbasses avatar
Lyckades dom köpa tillbaka huset? Eller vad hände med den där försäljningen?

Jag körde förbi där idag och det satt en Bandidos vepa i fönstret + att de hade besök av tre civilpolisbilar. Blev lite nyfiken pga att Huddinge kommun förut slog på trumman om att de hade drivit ut BMC. Någon med insyn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in