2012-01-16, 19:36
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Så skulden är på 4.7 millar? Annars kanske BMC bara slantar upp det som gjort att huset blivit utmätt.
Men nu är ju marknadsvärdet ca 4,7 så om inte B slantar upp beloppet gör väl någon annan det. Saker har en tendens att bli sålda för ungefär vad de är värda.
Citera
2012-01-16, 19:38
Medlem
Kanske BMC förväntar sig att få köpa till reapris?
Misstänker att budgivningen går lite segare än normalt under dessa förutsättningar.
Citera
2012-01-16, 20:01
Medlem
Mr.Mystics avatar
Jaha, då blir det till att leta nån liten skiten källarlokal igen då.
Citera
2012-01-16, 20:03
Medlem
Chronicals avatar
En HA kille som köpte en sommarstuga i Södermanland för runt 7 år sedan var på budgivningen i väst, enligt en närvarande jag känner. Det var INTE kul för grannarna när han flyttade in, men den röran är nästan värd en egen tråd eller nått.....Nu är han borta, hans fru satte en av bilarna i brand och försvann först och rabatterna är raka och färg koordinerade igen Nytt hus, ny ägare. Huset gick nog inte att rädda...

Enligt någon lokaltidning jag läste idag så ska Kommunen göra "allt" för att få dem att flytta, och enligt personen i artikeln så har de mycket goda chanser till detta. Stod även att snuten gjort trafikkontroller med flera drogade förare haffade redan på och runt festen.
Citera
2012-01-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
En HA kille som köpte en sommarstuga i Södermanland för runt 7 år sedan var på budgivningen i väst, enligt en närvarande jag känner. Det var INTE kul för grannarna när han flyttade in, men den röran är nästan värd en egen tråd eller nått.....Nu är han borta, hans fru satte en av bilarna i brand och försvann först och rabatterna är raka och färg koordinerade igen Nytt hus, ny ägare. Huset gick nog inte att rädda...Enligt någon lokaltidning jag läste idag så ska Kommunen göra "allt" för att få dem att flytta, och enligt personen i artikeln så har de mycket goda chanser till detta. Stod även att snuten gjort trafikkontroller med flera drogade förare haffade redan på och runt festen.

Snubben heter P...r M....sson och är inte längre member i HA.
Det var väl ett jävla liv hos honom har jag hört?
Citera
2012-01-17, 11:04
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rectum11
Snubben heter P...r M....sson och är inte längre member i HA.
Det var väl ett jävla liv hos honom har jag hört?

Soptipp på tomten, bilvrak spridda på området, stor ful hund. Piratflagga

Dieselagg på baksidan. Han var förvisso Skånsk, trevlig och tjock, men försvann något år, kom tillbaka smal som en pinne, sen brann en gammal van upp på tomten, sen försvann allt och alla spårlöst.

En kort summering av hans 6-8 år i ett konservativt Sörmlänskt sommarstugeområde
Citera
2012-01-22, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ktj
Villan säljs av kronofogden om ett par veckor...
http://bovision.se/description/description.aspx?guid=121001192

Kul för köparen att försöka vräka Bandidos...

Auktionen och visningen är inställd...
Citera
2012-01-22, 23:53
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consumer
Auktionen och visningen är inställd...
Ja, för 4 dagar sedan. Alltid lika skönt med uppdaterade medlemmar.
Citera
2012-02-05, 00:31
Medlem
glannas avatar
någon som vet hur det slutade nu då? har bmc sthlm detta hus som klubblokal eller såldes kåken till någon?
Senast redigerad av glanna 2012-02-05 kl. 00:55.
Citera
2012-02-05, 07:46
Medlem
Det är ett klubbhus allt annat är bara tomma spekulaktioner

Bara gratulera till en perfekt kåk !
Citera
2012-02-05, 12:37
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLsKeN
Det är ett klubbhus allt annat är bara tomma spekulaktioner

Bara gratulera till en perfekt kåk !

Vad är perfekt med att ha trafik några meter från ytterdörren? Vad är perfekt med endast två vägar till huset?

Full insyn från grannar och flanörer, lätt för polisen att stoppa varenda mattsvart cheva-van som närmar sig. Lätt för fiender att åka förbi och göra en ägg-drive by. Går inte ens att gömma en bil på baksidan.

Tycker inte läget är perfekt för någonting egentligen.
Citera
2012-03-24, 16:58
Medlem
ps870s avatar
Ikväll är det tydligen fest i huset. Börja lacka ur på att snuten har haft en helikopter ovanför Bandidos villan den senaste timmen och att snuten tydligen stängt av Häradsvägen och leder upp trafiken på smågatorna precis utanför mitt hus. Inte ok att skicka upp all trafik från Häradsvägen på smågator. Snart sätter jag upp en egen vägspärr här utanför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in