• 1
  • 2
2012-01-06, 17:15
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Hej, jag heter borgarbracka och är 30 år fyllda (och några till) och lever tillsammans med min sambo och våra två barn...

Det här med att kolla porr när man lever i en relation alltså. Själv har jag aldrig riktigt förstått problemet. Jag själv har ett mycket aktivt sexliv med mig själv, har alltid haft. Det påverkas inte mycket av om jag lever i en relation eller inte. ...

Jättebra svar. Jag ställer definitivt upp på motsvarande tankegångar fast från ett manligt perspektiv.
Citera
2012-01-06, 18:06
Medlem
Kan ni inte pröva att titta på porren tillsammans, eller blir ni generade då? Förmodligen söker han bara lite inspiration för att kunna krydda erat sexliv.
Citera
2012-01-06, 18:49
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmstjej28
Tja alla själar.. Jag heter Emelie och är en tjej på fyllda 30 år som lever tillsammans med min sambo och våran son. Jag lider av dålig självkänsla o förtroende och vill på detta sätt få hjälp och råd ang killars porrsurfande och intresse för porr.

Hoppas att det finns nån seriös människa som vill ta sig tid till att prata lite med mig. Men snälla inga Neg kommentarer denna sidan är väl till för att få råd också tycker att det är så sorgligt att folk ska kränka andra bara för att man vill ha lite råd och så..

Jo har märkt att sambon min ibland kan kolla på porr när jag är ute på ärenden och att han är så nyfiken att han söker om porr på nätet haha han är en del inne på denna sidan

Jag personligen vet att han älskar mig och är inte intresserad utan mera nyfiken. När jag ifrågasatte han så skratta han o sa nästan alla killar går in o ser porr i smyg och det är inte för att tjejen inte duger utan för att ni killar känner mindre press på er då stämmer det?

Hjälp mig att förstå mig på er killar varför ni e så nyfikna på detta ämnet haha.

Varför han bara läser om detta när jag är ute vet jag inte kanske beror det på att han ej vill såra mina känslor. Jag vill försöka tänka på annat och strunta i om han gogglar o läser om porr så snälla ge mig råd

Kan röra sig om ex bästa knulltjejen med mera haha så löjligt att jag skäms att jag tar upp detta men hoppas att ni ändå vill ta er tid o hjälpa mig.

Skicka gärna pm

kram Emelie

Tjejerna i filmerna är äckliga horor, de är objekt men snygga sådana. Vi män vill se dem hora sig för att vi är kåta.

Efteråt äcklas jag lite och stänger ner så fort som möjligt.

Spelar inte någon roll om man har en flickvän man älskar. Porrbrudarna är ingenting att vara svartsjuk på.
Citera
2012-01-06, 18:57
Medlem
Minxys avatar
Borgarbracka har gett dig ett utomordentligt bra svar - porr är bara porr och betyder inte att det sex man har med sin partner är dåligt på nåt vis, eller att den egna partnern inte "räcker till".

Jag kollar på porr. Jag älskar min man. Porr kan aldrig ersätta honom, men ibland känner jag bara för att se en shysst p-rulle i min ensamhet.

Och rota inte i vad han har sett. Ibland kollar jag på rätt galna grejer, men det är aldrig nåt jag vill uppleva/utföra själv och jag tycker inte att min man måste vara medveten om exakt vad för slags porr jag kollar på.
Citera
2012-01-06, 19:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka

Bra skrivet, kvinnor som du är inte direkt överrepresenterade här på FB.
Citera
2012-01-06, 21:00
Medlem
det här är varför han kollar på porr: http://2d80e433.linkbucks.com/url/ht..._123_112lo.jpg
Citera
2012-01-07, 00:26
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Jag blir fortfarande förvånad varje gång en tjej uttrycker totalt ointresse för porr. Alltså jag är väl ingen storkonsument själv men det känns som en normal och naturlig grej att göra för att man i grunden har ett intresse för sex som kan uttrycka sig på olika sätt, ibland genom att man inte har händerna på täcket

Jag tycker inte att man ska lägga sig i sin partners porrkonsumtion sålänge det inte inkräktar på andra saker tex att man alltid väljer porr framför sex eller sitter hela natten och surfar eller vad det nu kan vara, lika lite som att man lägger sig i hur den andre gör när han/hon torkar sig i röven. Det är och ska vara privat, om man inte väljer att göra det gemensamt förstås.

Får man fråga hur och varför du ifrågasatte?
Citera
2012-01-07, 01:59
Medlem
PorrJesuss avatar
Jag bor med sambo och barn. Kan säga utan att överdriva att jag runkar framför datorn 99/100 kvällar efter att sambon gått och lagt sig. Det betyder inte att vi har ett dåligt sexliv eller att jag inte tänder på min sambo. Även om vi har legat tidigare på kvällen så tar jag plats vid datorn och halar fram picken. Skillnaden är att sex med sambon är erotiskt, sexuellt, svettigt och uttömmande medan IT-runkning är ren rekreation (för mig i alla fall, kan inte tala för andra). Naturligtvis händer det att jag runkar för att jag är kåt, men det är sällan. Det är avkopplande att efter en lång dag sätta sig vid datorn, rada upp ett gäng klipp och slörunka. Sambon är helt på det klara med detta och bryr sig inte. Och varför skulle hon då vårat sexliv inte blir lidande? Och det funkar åt båda hållen, hon kan be mig ta med ungen och försvinna ett par timmar så att hon får tid för sig själv, porr och sina leksaker. Det är dock sällan vi kollar på porr tillsammans, för även om det är upphetsande emellanåt så tycker vi båda att fokuset på varandra försvinner.

Ta ett snack med sambon och tala om att det är okej för dig att han kollar på porr (förutsatt att det verkligen ÄR okej för dig) så slipper han smyga med det.
Citera
2012-01-07, 02:39
Medlem
Tycker ni skall kolla tillsammans, gärna under "heta" omständigheter , hade han garanterat gått igång på
Citera
2012-01-07, 03:37
Medlem
bratemos avatar
Oftast är det nog för att man som kille inte får tillräckligt med sex av sin partner, (Min flickvän har inte alls samma sexdrift som jag har).

Jag har ett dagligt behov, gärna två-tre gånger om dagen, medans min älskade partner föredrar någon gång eller två i veckan.. Det resulterar i att man som man får ta "Saken i egna händer".

Kan även vara för att han tittar och lär sig saker som han testar på dig senare?
Kan även vara för att han tittar på saker som inte du skulle vilja göra, och låter det stanna som fantasi av respekt till dig.

Hursomhelst, han föredrar dig, men låt killen surfa lite ifred, han älskar antagligen dig, och du ska inte känna dig dålig för att han tittar lite på nätet. Majoriteten av alla under 30 gör det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in