Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Så skattebetalarna ska stå för notan för alla de män som känner att de hellre vill ha en mus mellan benen. Hur gör man då med storbystade kvinnor som råkar födas i en småbystad kvinnas kropp? Måste ju vara hemskt att vara född i fel kropp. Tänk dig att inte ha dina egna bröst utan någon annans bröst. Ska inte vi skattebetalare bekosta korrigeringen för alla dessa stackars tjejer?
Mat är också livsnödvändigt. Kanske dags att staten betalar all min mat?
Du får gärna bekosta korrigeringen för de män och kvinnor som föds med fel könsorgan eller fel bröststorlek. Men tvinga inte oss andra som helst slipper.
För den som känner att hon har någon annans bröst finns det också hjälp. Oftast handlar en sådan upplevelse om en hjärnskada. Det finns faktiskt människor som försökt såga av sig en lem för att de inte känt igen den, hemskt.

Här är en bok som jag har för mig bl.a handlar om det. Om inte annat, så är det i alla fall intressant läsning.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_Who_Mistook_His_Wife_for_a_Hat
När det gäller könsoperationer tvivlar jag dock på att de känner att de har fått någon annans kropp, sånt tror jag nog att man tar reda på först, det är ju inte precis så att man knallar in till närmsta kirurg och ber dem skära bort det som står ut och fixa något som går inåt istället. De har däremot en kropp som inte stämmer med deras kön vilket är aningens mer fundamentalt än att man vill gå ifrån C till D i bröststorlek för att det känns kul, kan man tycka. För övrigt kan man få hjälp också om man är djupt olycklig pga sin bröststorlek, även kirurgisk.
Jag förstår inte att det är så stort motstånd emot detta. Tror ni att det är rena stampeden till kirurgerna, eller vad? Det handlar om djupt olyckliga människor som tyvärr ofta ser som enda andra lösning att ta livet av sig. Varför vill ni inte att de ska få hjälp?