• 2
  • 3
2012-08-16, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Komisk fråga då judarna själva är dom största folkmordsförnekarna.
Enligt dom finns det bara ett folkmord och bara ett offer i historien.
(och detta legitimerar därmed deras rätt att våldta hela Mellanöstern i röven i över ett halvsekel och vara planetens största svin i största allmänhet)

Vill man läsa om folkmord skall man läsa Utrota varenda jävel.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Utrota_varenda_j%C3%A4vel
Där framgår det tydligt att det spelar faktiskt ingen roll om en halv eller fem miljoner judar mördades(/dog av vanvård/sjukdommar). Oavsett är det en piss i havet jämfört med övriga europas gigantfolkmord innan Hitler. Och efter Hitler har uppskattningsvis 100 milj dött pga kommunism.

Men bara en sanning får förekomma: Det finns ett och bara ett folkmord och bara ett offer i hela historien, nämlige juden. :sick:
Tänk efter hur mycket undervisning ni fick i skolan om kollonialfolkmord innan Hitler, hur mycket undervisning ni fick om kommunistfolkmord och hur mycket ni matades med bilder på auswitchbenrangel. Ja just det! Och ändå tyckte juden det var på tok för lite och lobbade igenom hos Persson att Centrum för levande historia skulle etableras...

Till slut, som svar på din fråga: Ja, jag tror på andra folkmord. Jag gör det mer än dom flesta. Jag gör det mer än juden önskar.

Mycket bra skrivet !
Citera
2012-08-16, 19:38
Medlem
gavlips avatar
"Förintelseförnekare" förnekar inte folkmordet på judar utan de förnekar den officiella varsionen av folkmordet på judar, vilket är en jävla skillnad.

Själva ordet "Förintelseförnekare" är helt missvisande och påhittat av judar enbart för att misskreditera de som vågar sig på att ifrågasätta deras nya sekulära religion "Förintelsen" TM.
Citera
2012-08-16, 22:39
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
"Förintelseförnekare" förnekar inte folkmordet på judar utan de förnekar den officiella varsionen av folkmordet på judar, vilket är en jävla skillnad.

Själva ordet "Förintelseförnekare" är helt missvisande och påhittat av judar enbart för att misskreditera de som vågar sig på att ifrågasätta deras nya sekulära religion "Förintelsen" TM.

Dumheter.
Du har iofs rätt i att de förnekar den officiella versionen, men att påstå att en förintelseförnekare inte förnekar folkmordet på judar under 40-talet är märkligt minst sagt.
Det de säger är att betydligt färre än de officiella siffrorna dog och att de som dog gjorde det av naturliga eller 'normala krigsorsaker' som sjukdomar, svält etc etc.
Några påstår att de saknade judarna fotvandrade till Ryssland rakt igenom fronten. Men vad som hände sedan har man inga belägg för. (Jo föresten, Erleb hittade några stycken av de saknade miljonerna har jag för mig)

Att ordet 'Förintelseförnekare' är påhittat av judar är förmodligen osäkert det med.
Har du någon källa på ditt påstående eller är du en ny 'BlizzardKing' som drar till med vad som helst utan ett uns av sanningshalt eller källa, bara för att du själv tror det är så?
Eller kanske hoppas du att det är så och påstår då att så är det?

/VV
Citera
2012-08-16, 22:42
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Komisk fråga då judarna själva är dom största folkmordsförnekarna.
Enligt dom finns det bara ett folkmord och bara ett offer i historien.

Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Mycket bra skrivet !

Jaså?
Varför var det så bra skrivet?
Finns det någon källa på att detta är sanning?
Kan någon då ta fram den källan, för annars kanske vi kan ta och kasta påståendet i den stora soptunnan där allt annat påhittat kastas.

/VV
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in