2012-01-05, 09:12
Bannlyst
Ibland när jag är extremt uttråkad, så brukar jag gå runt och argumentera med mig själv. Och ibland går jag och argumenterar i olika röster ibland kan jag argumentera om vilken tv kanal jag ska se på eller om vilken film jag ska se osv. Ibland kan jag argumentera som om jag vore 5 olika personer. Detta händer när jag är ensam och är extremt uttråkad. Ibland kan jag bara sätta på musik på hög volym och börja skrika rätt ut så att grannarna bankar. Ibland skriker jag som en manlig opera sångare ibland som en kvinnlig. Och ibland kan jag bara sitta och göra grimaser mot datorskärmen för ingen anledning och ibland får det mig att skratta tills jag blir tårögd. Jag gör aldrig detta utanför mitt hem. Så nu undrar jag är där fler som håller på så här?
Senast redigerad av Fonk 2012-01-05 kl. 09:21.
2012-01-05, 09:19
Medlem
Xiztecs avatar
Det låter ytterst speciellt - jag har då inte hörttalas om något liknande förut haha.. Nog för att man skulle kunna göra något liknande med polare för rolighetensskull - men själv? Haha jadu...

Säkerligen finns det fler, men ovanligt är det!
2012-01-05, 09:26
Medlem
SiSeniors avatar
Vi har alla våra knep för att få tiden att gå när vi har som tråkigast. Själv brukar jag ställa om klockan på armen (som inte har någon sekundvisare) och räkna sekunderna några minuter för att sedan kunna ställa klockan rätt igen
Skrika och dansa till as hög musik är också en klassiker.
2012-01-05, 10:11
Medlem
sinnuleysis avatar
Det enda jag reagerar på är att du skriker så att du stör grannarna, så kan man ju inte hålla på. Det andra håller väl många på med i sin ensamhet i olika grader och former.
2012-01-05, 11:00
Medlem
Brukar prata med mig själv om hur jag ska lägga upp mina dagar när jag har tråkigt. Spela gitarr till hög musik och sjunga är något som händer varje dag.
2012-01-05, 11:15
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonk
Och ibland kan jag bara sitta och göra grimaser mot datorskärmen för ingen anledning och ibland får det mig att skratta tills jag blir tårögd. Jag gör aldrig detta utanför mitt hem. Så nu undrar jag är där fler som håller på så här?

Låter som att du är en VÄLDIGT uttråkad individ. skaffa dig ngt kul o göra helt enkelt.. känner väl igen mig lite med o göra konstiga saker men då e d endast för att ja e rastlös..

ta en promenad, läs en bok, u name it.. men skrik inte så grannarna störs i vilket fall..
2012-01-05, 11:53
Medlem
Så länge du vet att du är galen så är du inte galen. Moment 22. Bra bok. Läs den.
2012-01-05, 14:42
Medlem
Kariminells avatar
Vad gör du när du runkar? brukar du skrika och vara allmänt högljud då?
2012-01-05, 14:50
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Höhö, jo jag är lite likadan. Klart att man muppar loss när man är själv och uttråkad, vad ska man annars göra?

Jag brukar inte direkt argumentera med mig själv men ibland föreställer jag mig typ att jag beskriver något för någon annan, eller att någon annan ser det jag ser.

Skrika så att jag stör grannarna har jag dock aldrig gjort.
2012-01-05, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
Vad gör du när du runkar? brukar du skrika och vara allmänt högljud då?

Men när jag runkar så har jag någonting att göra, då är jag inte uttråkad.
Senast redigerad av Fonk 2012-01-05 kl. 14:58.
2012-01-05, 16:00
Medlem
  • Prata med mig själv, ja.
  • Spela hög musik och försöka överrösta musiken med min ljuva stämma, ja.
  • Göra grimaser, självklart.
  • Sitta och göra "dans rörelser" vid dator skärmen och titta bort som om någon stod brevid, ja.
Vi är konstiga du och jag
2012-01-05, 16:56
Medlem
siiiTas avatar
Känner du dig inte extremt löjlig när du argumenterar med dig själv?

Att sitta och göra miner och sjunga lite för högt, det gör väl alla?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in