2012-01-05, 08:18
Medlem
k0rv3ns avatar
Hej.
Har ont i mitt högerlår, på utsidan av det.
Det gör framförallt ont när jag går och när jag körde bilen till jobbet. Hade problem att gasa o bromsa pga av smärta. När jag sitter ner nu vid datorn bara så gör det inte så ont. Men kan komma i pulser typ.
Det känns varmt, och sticker ibland.
Även obehagligt när jeansen rör sig mot det och sådant.

Började med obehag känsla precis efter jag la mig igår. Men då hade jag ingen smärta.
Vad fan kan det vara? Har inte tränat på ett par dagar så det är ju absolut ingen träningsverk.
Och kan ju vara blodpropp men vad jag har hört så skall det göra förbaskat jävla ont, och detta gör ju ont men jag kan ju iaf gå.
Citera
2012-01-05, 09:35
Medlem
Sebastiuss avatar
Kanske är överansträngd eller har råkat strecka muskeln? Rycker muskeln nått?
Citera
2012-01-05, 09:39
Medlem
Kan vara en blodpropp/trombos. Är huden röd och svullen på det ställe där det smärtar? Ring VC ist. för att fråga här på FB.
Citera
2012-01-05, 09:40
Medlem
k0rv3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastius
Kanske är överansträngd eller har råkat strecka muskeln? Rycker muskeln nått?

Rycker inte vad jag känner.
Sitter ju ganska mycket och kör 12 mil om dagen. Så det är klart att det kanske kan påfrästa benet. Sitter med it-support så sitter ju framför dator 8 timmar om dagen. + bilresa och på det oftast datorn när jag kommit hem.
Citera
2012-01-05, 11:19
Medlem
Sebastiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0rv3n
Rycker inte vad jag känner.
Sitter ju ganska mycket och kör 12 mil om dagen. Så det är klart att det kanske kan påfrästa benet. Sitter med it-support så sitter ju framför dator 8 timmar om dagen. + bilresa och på det oftast datorn när jag kommit hem.

Slå en pling till sjukvårdsupplysningen så får du ett snabbt och smidigt svar!

http://www.1177.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in