Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Du kan argumentera för att du bör hjälpa till om du har möjlighet eftersom att vi som människor bör hjälpa andra människor i nöd.
Även om det får effekten att andra människor dör, våldtas, misshandlas eller rånas?
Kan vi då verklighen tala om att göra gott?
Vi VET att vita svenskar dör, våldtas, rånas och misshandlas som en konsekvens av att vi släpper in svartmuskiga människor i landet. Detta är ett faktum.
Alltså måste du vara en krämare i människoliv för att kunna behålla din ståndpunkt. Du måste säga att dessa vita svenskars offer är något du är redo att acceptera för att blattar ska kunna komma hit och leva i vårt land.
Du kan SÄGA att du inte accepterar det, men konsekvenserna av vad du stödjer är ändå ett faktum, och kommer inte att upphöra att vara ett faktum förrän du accepterar mina lösningar och mitt sätt att se på det hela.
Likväl som du blir glad om just Sverige vinner någon landskamp i någon sport - och genom att bli det så erkänner du kollektiv tillhörighet och kollektiv subjektivitet - så blir JAG glad om färre vita svenskar råkar ut för skada och harm.
Du gör inte det, och i slutänden finns det ett ord för din sort: förrädare. Hårda bud, men inte desto mindre sant.