Jag har en fråga till en mångkulturalist... Om någon vill svara.
Om du (i egenskap av mångkulturens försvarare), skulle ha en lillasyster som blått 12 år gammal, "råkade" bli gruppvåldtagen i alla hål på ett boende för ensamkommande flyktingbarn...
1. Skulle du ändra din politiska åsikt?
2. Om din lillasyster skulle visa sig bli vad ni kallar för "nazist" efter det, skulle ni då stöta bort henne eller stödja henne i hennes privata kamp mot mångkulturen??
3. Skulle du försöka övertala henne att "bli PK" igen??
4. Skulle du hysa agg mot de dömda??
5. Hur tror du att tjejen som blev gruppvåldtagen i mariannelund, känner för invandring idag??
Mycket nöje