2012-08-13, 00:19
  #1477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Han tror nog att American History X är en dokumentär.

Det är just det jag menar... Hollywood (och media) vill förmedla en bild av rasister som onda varelser. Men sanningen är mer eller mindre den motsatta. "Rasister" står upp för de som drabbats av kulturberikning, samt våran historia. Rasisterna gör det som "de" anser är det rätta att göra. Likväl som mångkulturalister gör det som dom tror är det rätta. För att avgöra vem som har rätt i frågan måste man se till sitt eget lands bästa, efter som vi inte kan rädda hela värden.

ok. nog med OT.
Citera
2012-08-13, 00:33
  #1478
Medlem
Jag har en fråga till en mångkulturalist... Om någon vill svara.

Om du (i egenskap av mångkulturens försvarare), skulle ha en lillasyster som blått 12 år gammal, "råkade" bli gruppvåldtagen i alla hål på ett boende för ensamkommande flyktingbarn...

1. Skulle du ändra din politiska åsikt?
2. Om din lillasyster skulle visa sig bli vad ni kallar för "nazist" efter det, skulle ni då stöta bort henne eller stödja henne i hennes privata kamp mot mångkulturen??
3. Skulle du försöka övertala henne att "bli PK" igen??
4. Skulle du hysa agg mot de dömda??
5. Hur tror du att tjejen som blev gruppvåldtagen i mariannelund, känner för invandring idag??


Mycket nöje
Citera
2012-08-13, 00:43
  #1479
Medlem
BillTheButchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Är du medveten om att många rasister är kriminella?

Hur definierar du en rasist? Niclas, 22, skräckinjagande skinhead från Stockholm eller Göran, 53, från Ödeshög som tycker "det är lite för mycket invandring" när han diskuterar politik vid matbordet?
Citera
2012-08-13, 01:54
  #1480
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Är du medveten om att många rasister är kriminella?

Hur vet du det?
Vad är en rasist?
Citera
2012-08-13, 15:39
  #1481
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte

Mig veterligen finns det faktiskt underlag för att dödsstraff inte har en avskräckande effekt. Länder med oerhört höga straffsatser (i nästan 100% av fallen icke-vita sådana) har likförbannat en högre grad allvarliga brott än länder där straffsatserna är orimligt låga (Norden).


Ja, fast hur vet vi att det inte hade varit ÄNNU mer brottlighet i dessa länder UTAN dödsstraffet?

Det är ju oerhört svårt att bevisa sådana här saker, men jag tänker mig att de flesta människor trots allt är rädda för att bli dödade, varvid dödsstraff MÅSTE vara ett avskräckande straff.

Uppenbarligen inte för dem som sitter dömda till döden - de begick ju brottet, bevisligen, ändå. Men hur många bangar inför ett brott för att de vet att de riskerar döden?

Det vet vi inte. Men jag tror att den mänskliga naturliga självbevarelsedriftens existen måste ge oss svaret att många nog faktiskt avskräcks från brott eftersom de riskerar att dödas.
Citera
2012-08-13, 18:10
  #1482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredneck
Det är just det jag menar... Hollywood (och media) vill förmedla en bild av rasister som onda varelser. Men sanningen är mer eller mindre den motsatta. "Rasister" står upp för de som drabbats av kulturberikning, samt våran historia. Rasisterna gör det som "de" anser är det rätta att göra. Likväl som mångkulturalister gör det som dom tror är det rätta. För att avgöra vem som har rätt i frågan måste man se till sitt eget lands bästa, efter som vi inte kan rädda hela värden.

ok. nog med OT.

Hört talas om förintelsen? Eller slaveriet?
Citera
2012-08-13, 18:12
  #1483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Ja, fast hur vet vi att det inte hade varit ÄNNU mer brottlighet i dessa länder UTAN dödsstraffet?

Det är ju oerhört svårt att bevisa sådana här saker, men jag tänker mig att de flesta människor trots allt är rädda för att bli dödade, varvid dödsstraff MÅSTE vara ett avskräckande straff.

Uppenbarligen inte för dem som sitter dömda till döden - de begick ju brottet, bevisligen, ändå. Men hur många bangar inför ett brott för att de vet att de riskerar döden?

Det vet vi inte. Men jag tror att den mänskliga naturliga självbevarelsedriftens existen måste ge oss svaret att många nog faktiskt avskräcks från brott eftersom de riskerar att dödas.

Det finns de som döms till döden som är oskyldiga.
Citera
2012-08-13, 18:21
  #1484
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Det finns de som döms till döden som är oskyldiga.

Nämn ett enda sådant fall som har inträffat i Väst under de senaste 60 åren, tack.
Citera
2012-08-13, 19:07
  #1485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Hört talas om förintelsen? Eller slaveriet?

Absolut. Finns slaveri i vissa afrikanska länder än idag... Vart vill du komma???

Tror du Nazisterna gjorde som de gjorde för att de vart onda, eller för att de trodde att de gjorde det rätta???
Jag försvarar ingen handling men jag tycker vänsterfolket är patetiskt. Svara på mina frågor som jag ställde i ett tidigare inlägg, istället för att prata om sådant du inte begriper.
Citera
2012-08-13, 22:35
  #1486
Medlem
Fråga Mångkulturalisterna

Citat:
Ursprungligen postat av Fredneck
Absolut. Finns slaveri i vissa afrikanska länder än idag... Vart vill du komma???

Tror du Nazisterna gjorde som de gjorde för att de vart onda, eller för att de trodde att de gjorde det rätta???
Jag försvarar ingen handling men jag tycker vänsterfolket är patetiskt. Svara på mina frågor som jag ställde i ett tidigare inlägg, istället för att prata om sådant du inte begriper.

Naturligtvis gjorde de det de tyckte var det rätta. Gör det handlingarna mindre onda? Vi har både gott och ont i oss, vi människor.

Vart jag vill komma är att vissa människor tycks tro att vita jämt har varit änglar. Så är det inte!

Förklara gärna för mig vad det är jag inte begriper. Att det inte skulle vara en ond handling att skicka folk i döden för att man är övertygad om att man har rätt?

Du får bara ta till våld om du måste för att försvara liv och hälsa.
__________________
Senast redigerad av Hiitsme 2012-08-13 kl. 22:43. Anledning: Ändra tecken.
Citera
2012-08-13, 22:38
  #1487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredneck
Är du medveten om att 100% av de illegala invandrarna, är kriminella???
Där av namnet "illegala"

Det slår ditt rasistkort med hästlängder

Dessutom verkar du leva i någon slags hollywood dröm... Jag skulle nog påstå att ytterst få rasister är speciellt kriminella. Det är ju därför dom är så förbannade på just invandrare. För att invandrarna är kriminella och så.

Ja, det är jag. Icke desto mindre finns det brott som är värre än att befinna sig i fel land.
Citera
2012-08-13, 22:46
  #1488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Nämn ett enda sådant fall som har inträffat i Väst under de senaste 60 åren, tack.

Fråga din vän Google.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in