2012-01-04, 06:44
Medlem
D.E.I.s avatar
Betapred håller dig pigg så kan du fixa loss en burk borde dagarna lösa sig iallafall...tills du sover normalt om nätterna igen.
Citera
2012-01-04, 06:53
Medlem
reactins avatar
när jag dygnar brukar jag vara trött fram till lunch sen triggas kroppen igång och jag märker inte av någon sömnlöshet, så mitt tips är att försöka ta de lugnt på förmiddan, drick lite kaffe
Citera
2012-01-04, 07:00
Medlem
Hoppa in i CS forat, där kan vi allt om sömnlöshet.

Alltså det är tvärlugnt, en natt är inget, håll ut även om dagen blir tuff...typ det sämsta du kan göra nu, enligt mig, är att lägga dig om du bara har en timme eller så kvar till det att du ska upp. Försök heller inte sova middag eller något sådant, då fuckar du bara din tidsrytm. Kaffe lite då och då håller dig flytande under dagen, sen tar du igen det imorgon (idag) natt!

Kom tillbaka när vi snackar en veckas vakenhet
Citera
2012-01-04, 07:10
Medlem
mystikernsmystiks avatar
vatten, vitaminer, en stadig frukost och en kall dusch, sedan frisk luft det gör susen.
Citera
2012-01-04, 07:19
Medlem
Tack för alla tips. Som sagt bara att bita ihop : )
Citera
2012-01-04, 07:51
Medlem
yarss avatar
Har själv jobbat natt och varit uppe sen kl 16 igår, och jag brukar själv märka av tröttheten den sista timmen på jobbet. Men mina tips är; kaffe, frisk luft och mycket ljus.
Citera
2012-01-04, 08:29
Medlem
Mitt tips, sitt inte ner när du börjar känna av tröttheten. Jag lyckades somna och spela ett datorspel med min vän i 10minuter tills han skakade om mig och frågade vad jag höll på med. Hade gjort sjuka saker till slut tittade han till en.
Citera
2012-01-04, 09:14
Medlem
Haha, illa när du har en massa möten! Jag var överjävligt trött häromdagen, satt vid mitt skrivbord och försökte jobba, men ögonen bara stängdes. Slutade med att jag powernapade i 5 minuter eller något, som tur är har jag eget rum så ingen såg!

För mig brukar det hjälpa med att gå en sväng på kontoret, pilla med lite grejer här och var, hämta kaffe osv. Kan visserligen bli knöligt när du sitter i möte.
Citera
2012-01-04, 09:32
Medlem
Du aer inte ensam, har ocksa haft problem med att sova de senaste dagarna. Sovit kanske 2 timmar /natt.

Hall igang mycket, ror pa dig! Lycka till.
Citera
2012-01-04, 11:07
Medlem
Trance & Acids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaac
Okej jag har äckliga jävla sömnproblem och har inte sovit någonting på hela natten. Nu är det så att jag har en sjukt viktig dag framför mig med massa möten och dylikt så har någon vänlig själ något tips på hur man ska hålla sig pigg, vaken och allert ända fram till 18:00 ??

Hoppas alla ni andra sovit gott btw!!

Din snabbaste, snabbaste favoritmusik!
GLHF, m8.
Citera
2012-01-04, 13:06
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaac
Haha to late, ska va på jobbet om 90 min drygt så blir ingen sömn för mig sååå what to do?!

Jaha, trodde du skulle vara vaken innan 18.00.

Aja, lycka till med jobbet och mötet/mötena!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in